شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

با تأکید بر حمایت از سینمای کودک

سبحانی: «به تهران خوش‌آمدید» برای اکران عمومی آماده شده است/ در صدد تأمین بودجه برای تولید «اسب» هستم

به تهران خوش آمدید

سینماپرس: رضا سبحانی کارگردان سینما صبح امروز گفت: مراحل آماده سازی «به تهران خوش‌آمدید» برای اکران عمومی این فیلم انجام شده است و تهیه کننده برای نمایش آن تصمیم می‌گیرد.

براساس این گزارش، سبحانی در ادامه به سینماپرس گفت: قصد دارم فیلم سینمایی «اسب» با محوریت سینمای کودک را کلید بزنم که در حال آماده سازی مقدمات بودجه‌ای آن هستم، بخش خصوصی کمتر در سینمای کودک سرمایه گذاری می کند و این سینما نیازمند حمایت دولت است.

وی افزود: در حالی که هیاهوی صحبت درباره حمایت از سینمای کودک بسیار است باید منتظر باشیم تا شاهد خروجی تصمیمات فارابی باشیم.

سبحانی با اشاره به بازیگران «اسب» گفت: در این فیلم از بازیگران مطرح بومی در کنار کودکان استفاده خواهیم کرد چراکه موقعیت جغرافیایی «اسب» در میدان نقش جهان اصفهان خواهد بود.

این گزارش حاکیست فیلمنامه «به تهران خوش‌آمدید» را مهدی نادری به نگارش درآورده است و رضا سبحانی کارگردانی آن را برعهده دارد. تهیه‌کننده «به تهران خوش آمدید» مجتبی امینی بوده و محصولی از موسسه شهید آوینی به شمار می‌رود.

هنگامه قاضیانی، مهرداد صدیقیان، همایون ارشادی، رضا ناجی، بابک حمیدیان، رابعه مدنی، عمارتفتی، شقایق فراهانی و سام قریبیان از بازیگران «به تهران خوش‌آمدید» هستند.

این فیلم روايتگر ماجراي دو توريست است که به بهانه‌اي از کشور ايران عبور مي‌کنند و با فرهنگ مردم ايران آشنا و البته با مشکلاتي روبرو مي‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.