شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

با صدور پروانه ساخت

پورهاجریان: یک کارگردان فیلم اولی تریلر اجتماعی «ژاوی» را برای جشنواره فیلم فجر می‌سازد

اصغر پورهاجریان*

سینماپرس: اصغر پورهاجریان تهیه کننده سینما صبح امروز گفت: مدتی است که در خواست پروانه ساخت برای تولید فیلم سینمایی «ژاوی» را به سازمان سینمایی داده ایم و در انتظار پاسخ لازم هستیم.

براساس این گزارش، پورهاجریان در ادامه به سینماپرس گفت: فیلمنامه «ژاوی» یک تریلر اجتماعی است و کاظم مولایی بعد از تجربه ساخت چند فیلم کوتاه برای اولین بار کارگردانی این فیلم را انجام خواهد داد همچنین از بازیگران شناخته شده سینما برای حضور در این فیلم استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: به محض دریافت پروانه ساخت وارد پیش تولید خواهیم شد تا بتوانیم «ژاوی» را برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم. مدتی است با برخی عوامل و بازیگران مورد نظرمان وارد مذاکره شده ایم که بعد از دریافت پروانه ساخت قرار داد نهایی را با آنها امضا خواهیم کرد.

پورهاجریان که بیشتر به عنوان طراح جلوه‌های ویژه در سینما شناخته شده است گفت: این حرفه را ادامه خواهم داد و در ماه پیش جلوه‌های ویژه فیلم سینمایی «چهارشنبه خون به پا می‌شود» را انجام دادم اما مدتی است که هر فیلمی را برای انجام جلوه‌های ویژه قبول نمی کنم و به تهیه کنندگی نیز علاقه مندم.

برچسب‌ها

نظرات

  • مجتبی ۱۳۹۳/۰۴/۰۳ - ۰۲:۰۷
    1 0
    خیلی خوبه که آقای مولایی بعد از مدتی کار کردن فیلم کوتاه فیلم بلند میسازه شک نمیکنم که اصغر فرهادی دوم خواهد بود انشاالله که موفق باشه.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.