دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

محسنی نسب در گفتگو با سینماپرس:

حضور بازیگر محبوب ترک در«مجانی» منوط به نظر موافق سازمان سینمایی است/ فیلم باید از همان ابتدا بفروش باشد

کیوانچ تاتلیتوگ- کوزی

سینماپرس: محسن محسنی‌نسب صبح امروز گفت: برای حضور «کیوانچ تاتلیتوغ»بازیگر ترکیه ای در فیلم سینمایی «مجانی» به وزارت ارشاد درخواست داده ایم اما این مجوز هنوز صادر نشده است این در حالیست که طی سفری که مدتی پیش به ترکیه داشتم لوکیشن های فیلمبرداری این فیلم را هم تعیین و مورد بازدید قرار دادم.

براساس این گزارش، محسنی‌نسب  به سینماپرس گفت: برخلاف بازیگران فیلم که از کشور ترکیه هستند کلیه عوامل پشت دوربین ایرانی خواهند بود و لیکن اگر وزارت ارشاد با حضور «کیوانچ» مخالفت کند، بالطبع نوع انتخاب بازیگران این فیلم تغییر پیدا خواهد کرد.

وی افزود: برای تولید فیلم سینمایی «مجانی» به لحاظ تامین بودجه آمادگی داشته و برای برگشت آن هیچ نگرانی نداریم چراکه «مجانی» یک پروژه پولساز خواهد بود. برخی اوقات که فیلمسازانی در مصاحبه های خود با رسانه ها از همان ابتدا اظهار می کنند فیلمشان به فروش نمی رسد را متوجه نمی شوم چراکه فیلم برای مردم و استقبال آنها ساخته می شود.

محسنی نسب با بیان اینکه نفروختن فیلم سالهاست که به یک ژست روشنفکری تبدیل شده است یادآور شد: طبیعی است که ورود سرمایه در سینما برای تولید باید بازدهی اقتصادی داشته باشد  و فیلمسازی که علاقه به بازگشت سرمایه ندارد حتماً از پول رانت استفاده کرده است. شاید هم بخاطر همین است که اخیرا بنیاد سینمایی فاربی در سیاست های خود قصد دارد از فیلم هایی حمایت کند که بفروش باشند.

این کارگردان با اشاره به اینکه داستان «مجانی» به موضوع جنگ و قاچاق کودکان می‌پردازد درباره دلیل انتخاب کیوانچ گفت: این بازیگر مورد توجه و علاقه مخاطبین منطقه وکشور است ضمن اینکه فیلم به معضل کشورهای عربی می پردازد از این بازیگر استفاده کردیم که مورد توجه کشورهای عربی هم است.

محسنی نسب در پایان خاطرنشان کرد: برآورد ما برای تولید «مجانی» ۵۰ روز کاری طی ۴۵ جلسه فیلمبرداری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.