سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۳

جعفرزاده موسیقی "یک تیر و دو نشان" را می سازد

فیلم یک تیرو دو نشان

مانی جعفرزاده ساخت موسیقی فیلم تلویزیونی "یک تیر و دو نشان" به کارگردانی اسماعیل میهن دوست را بر عهده گرفت.

اسماعیل میهن دوست در این باره به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: تدوین فیلم تلویزیونی "یک تیر و دو نشان" توسط مهدی جودی به تازگی به پایان رسیده است و مانی جعفر زاده ساخت موسیقی این اثر را بر عهده گرفته است و به احتمال فراوان این اثر اواسط مرداد آماده نمایش می شود.

داستان این فیلم روایت زندگی فردی به نام محمود ترابی اهل آبادان و مهندس نفت است که به خاطر تخصص و کارش مدام بین تهران و آبادان در سفر است. او که مردی خانواده دوست است اگر چه علاقه و رابطه خوبی با بچه‌هایش دارد اما مدتی است از خانواده‌اش دور شده برای جبران قضیه تصمیم می‌گیرد حالا که تعطیلاتی پیش رو است مرخصی بگیرد تا خانوادگی به مسافرت بروند. اما..

اسماعیل محرابی، رویا افشار، معصومه بافنده، شهنام شهابی، حسن میهمانی، بیژن افشار،علی غلامی، بدرالسادات برنجانی، مهدی پرویش، مریم زینلی، طاهره نیک آزاد، صغری عبداللهی و... بازیگران "یک تیر و دو نشان" هستند.

عوامل این فیلم تلویزیونی عبارتند از نویسندگان فیلمنامه؛ اسماعیل میهن دوست، فرزان قائم‌مقامی، مدیر تصویربرداری؛ هاشم عطار، صدابردار؛ علی اکبر نعمتی، طراح صحنه و لباس و طراح گریم؛ نوید فرح‌مرزی، برنامه ریز؛ حمیدرضا قطبی، دستیار اول کارگردان؛ رایا نصیری، منشی صحنه؛ ژاله شعبانی، دستیار دوم کارگردان و عکاس، عبدالرضا منزوی و جانشین تولید؛ ناصر حبیب‌زاده. محرمعلی کلیج "یک تیر و دو نشان" را با مشارکت سیمای مرکز آبادان تهیه و تولید می‌کند.

فیلم سینمایی "برخورد خیلی نزدیک" اولین فیلم بلند میهن‌دوست که در بیست و هشتمین جشنواره بین الملی فیلم فجر به نمایش در آمد و با واکنش مثبت مخاطبان و منتقدان مواجه شد هم اکنون در نوبت اکران قرار دارد و لادن مستوفی، آنا نعمتی، حمیدرضا پگاه، شاهرخ فروتنیان، سروش صحت، رامین راستاد و نرگس صفدریان بازیگران این اثر سینمایی هستند.

انتهای پیام/ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.