سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

عباس رافعی خبر داد

«فصل فراموشی فریبا» را صباغ زاده و شرکت پخش نیمروز مهرماه به اکران در می‌آورند

ساره بیات در فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی

سینماپرس: عباس رافعی کارگردان و تهیه کننده صبح امروز گفت: برای اکران «فصل فراموشی فریبا» ما با پخش نیمروز به مدیریت مهدی صباغ زاده قرار دادی بستیم و طی توافق نهایی قرار است این فیلم مهر ماه به نمایش عمومی درآید.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده و کارگردان در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» اظهار داشت: در حال حاضر آنونس و پوستر این فیلم توسط پرهام وفایی که تدوین این فیلم را نیز برعهده داشت ساخته شده است.

رافعی در مورد تغییرات «فصل فراموشی فریبا» نسبت به نسخه به نمایش در آمده در جشنواره فیلم فجر گفت: در زمان جشنواره در همه سالن های نمایش دهنده این فیلم حضور داشتم و احساس کردم سوء تفاهمی برای برخی دوستان و مخاطبان فیلم در مورد برخی شخصیت های این فیلم رخ داده که تغییراتی را در همین راستا اعمال کردیم و برخی پلان های فیلم حذف شد و چند پلان دیگر هم که گرفته بودیم به فیلم اضافه شد.

فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی

بنابراین گزارش، «فصل فراموشی فریبا» داستان زندگی زنی است که گذشته نامتعارفش بر روی زندگی عاشقانه اش سایه انداخته و تلاش او برای فرار از این گذشته سرنوشت دیگری را برای او رقم می زند.

ساره بیات، امین زندگانی، شهین تسلیمی، عباس شجاع، هومن کیایی، ژیلا آل‌رشاد، ژیلا شاهی به ایفای نقش پرداخته اند.

وی در پایان این گفت وگو گفت: چند پروانه ساخت ویدئویی داریم و امیدواریم بودجه و شرایط اجازه دهد تا بتوانیم در ماه آینده یکی از آن ها را جلوی دوربین ببریم. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.