چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

از چهارم تیر ماه در شبکه نمایش خانگی

فیلم ویدئویی «پیشنهاد بی شرمانه به نقاش مرده» با بازی حامد بهداد توزیع شد

فیلم پیشنهاد بی شرمانه به نقاش مرده

سینماپرس: فیلم ویدئویی «پیشنهاد بی شرمانه به نقاش مرده» به کارگردانی محسن اورنگ و بازی حامد بهداد از چهارم تیرماه وارد شبکه نمایش خانگی و در سراسر ایران توزیع شد.

بر اساس این گزارش، فیلم ویدئویی «پیشنهاد بی شرمانه به نقاش مرده» به کارگردانی محسن اورنگ در سال ۱۳۸۴ تولید و ساخته شده است و اکنون با گذشت ۹ سال از تولید آن توسط موسسه رسانه های تصویری در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

در این فیلم که در ژانر اجتماعی در تهران تصویربرداری شده است بازیگرانی چون حامد بهداد، رضا رویگری، لیلا منصوری، شهربانو موسوی و احمد نجفی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان فیلم ویدئویی «پیشنهاد بی شرمانه به نقاش مرده» آمده است که این فیلم موضوعی اجتماعی و دینی را در یک موقعیت طنز به تصویر می‌کشد و داستان چند جوان را روایت می‌کند که قصد دارند در خانه‌ای دور هم جمع شده و پارتی برگزار کنند. روحانی در این خانه وارد می‌شود و …

گفتنی است؛ محسن اورنگ تاکنون در فیلم هایی چون «آنچه مردان درباره‌ زنان نمی دانند»، «زبان مادری»، «خروس جنگی» و «پرونده هاوانا» به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته و در فیلم های «آنچه مردان درباره‌ زنان نمی دانند»، «زبان مادری»، «خروس جنگی»، «پرونده هاوانا»، «تيک»، «همسر دلخواه من»، «صنم» و «آی پارا» برنامه ریز بوده، در فیلم همسر دلخواه من به عنوان بازیگر ایفای نقش پرداخته است. همچنین مدیر تولید فیلم سینمایی «سگ های پوشالی» نیز بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.