شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

بعد از يك وقفه؛

آرمند: پيش‌توليد «یك شهروند كاملا معمولی» هفته آينده آغاز می شود/ به دنبال بازیگری ۷۰ ساله هستیم

سعید آرمند*

سینماپرس: سعید آرمند تهیه كننده سینمای ایران صبح امروز گفت: پیش تولید «یك شهروند كاملا معمولی» از هفته آینده بعد از وقفه ای كه برای آن بوجود آمده بود آغاز می شود.

براساس این گزارش، آرمند در ادامه به سینماپرس گفت: بازیگران را تقریبا انتخاب كرده ایم اما قطعا در این فیلم از چهره معروف استفاده نخواهد شد. در مجموع  امیدواریم با آماده سازی مقدمات، فیلمبرداری «یك شهروند كاملا معمولی» به كارگردانی مجید برزگر بزودی آغاز شود.

وی درباره علت استفاده نكردن از بازیگران چهره در این فیلم افزود: همانند تجربه گذشته «پرویز» مجید برزگر قصد آشنایی زدایی مخاطب با شخصیت اول فیلمش را دارد چراكه اگر از بازیگر شناخته شده در فیلم «پرویز» استفاده می كردیم به نتیجه مورد نظر خودمان نمی رسیدیم، برزگر در «یك شهروند كاملا معمولی»  به دنبال بازیگری با حدود سنی ۷۰ ساله است.

آرمند خاطرنشان كرد: برای فیلمبرداری  «یك شهروند كاملا معمولی» یك ماه زمان پیش بینی كرده ایم و مجید برزگر پیش از آغاز با تمرین‌هایی كه خواهد داشت با تسلط سر صحنه می رود ضمن اینكه این فیلم در بخش خصوصی و كاملا مستقل تولید خواهد شد.

آرمند درباره اكران فیلم سینمایی «پرویز» گفت: این فیلم در گروه هنر و تجربه اكران خواهد شد و فیلم در اختیار مسئولین گذاشته شده است.

در خلاصه داستان «یك شهروند معمولی» آمده است: آقای صفری ۷۵ ساله و کارمند بازنشسته اداره پست است که در یکی از شهرک های تهران زندگی می کند و با فوت همسر سابقش تصمیم می گیرد تغییراتی را در زندگی شخصی‌اش بوجود بیاورد...

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.