چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳

با پایان فیلمبرداری در لرستان؛

مجید برزگر تدوین «ممیرو» را آغاز کرد/ محقق: این فیلم محصول سینمای مستقل است

نشست خبری فیلم «او خوب سنگ می زند» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: سید هادی محقق کارگردان فیلم«ممیرو» صبح امروز گفت: تا اتمام تدوین این فیلم توسط مجید برزگر که به تازگی کار خود را آغاز کرده است هیچ نظر خاصی نمیتوانم در مورد این فیلم ارائه دهم ولی به تدوین برزگر بسیار امیدوارم.

 محقق درباره دلایل انتخاب مجید برزگر به عنوان تدوینگر این فیلم به سینماپرس گفت: تدوینگرهای بسیار خوبی داریم اما از آنجاییکه در حین فیلمبرداری، تابع حس هنگام کار بودیم و  مجبور شدیم پلان های زیادی را اضافه کنیم لذا در نهایت تصمیم گرفتم که از یک فیلمساز  آشنا به این فضا برای تدوین «ممیرو« استفاده کنیم.

وی افزود: در حالی که مجید بررگر در حال آماده کردن مقدمات تولید فیلم جدیدش است با اصرار از وی خواستیم که کار تدوین «ممیرو» را انجام دهند و مدتی است که تدوین آن را آغاز کرده ایم تا بتوانیم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آن را آماده کنیم.

کارگردان «او خوب سنگ می زند» در عین حال خاطرنشان کرد: «ممیرو» در زبان لری به معنای نامیرا است به این معنا که قرار نیست شخصیت اول فیلم بمیرد. در ابتدا قرار بود از میان بچه های مدرسه‌ای شخصیت اول مد نظر خود را که یک نوجوان است انتخاب کنیم اما به نتیجه نرسیدیم و درنهایت میثم فرهومند که سابقه بازی در فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» را نیز داشت را برای نقش اول فیلم که دیالوگ هم ندارد انتخاب کردم.

محقق یادآور شد: فیلمبرداری فیلم سینمایی «ممیرو» بعد از ۳۴ روز در لرستان به پایان رسید. تولید فیلم تقریبا کار سختی بود چراکه این فیلم محصول سینمای مستقل است و  با هزینه شخصی تولید شد.

وی درباره ساخت موسیقی برا ی «ممیرو« گفت: تصمیم برای ساخت موسیقی این فیلم را به بعد از تدوین موکول کردم و در صورتی که با صداگذاری بتوانم حس فیلم را انتقال دهم از موسیقی استفاده نخواهم کرد اما در صورتی که نیاز باشد از موسیقی هم استقاده می کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.