چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

همزمان با ماه مبارک رمضان انجام می‌شود

برگزاری نمایشگاه‌ها و رقابت‌های قرآنی در فرهنگسراهای پایتخت

برنامه های  ماه مبارک رمضان

سینماپرس: مراکز فرهنگی و هنری پایتخت در ماه مبارک رمضان میزبان نمایشگاه‌ها و رقابت‌های قرآن و حدیث با شعار «تهران، شهر مهربانی» هستند.

به گزارش سینماپرس، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ادامه برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان، نمایشگاه های هنری با موضوع ماه مبارک رمضان، مسابقات و نشست های قرآنی و کارگاه های آموزشی ویژه رمضان در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می شود.

خانه فرهنگ حوراء مسابقه قرآنی «پیام‌آوران بهشتی» را در دو بخش تلاوت قرآن کریم و حدیث برگزار می‌کند. بخش مسابقه قرآنی این برنامه ۱۷ تیر و بخش حدیث از کتاب چهل حدیث به همراه چهل آیه قرآن ۲۱ تیر برگزار خواهد شد. خانه فرهنگ هاشم آباد هم میزبان مسابقه قرآنی «پیام‌های آسمانی» است.

برگزاری نمایشگاه نگارگری آیات قرآنی در «فرهنگسرای فردوس»، نمایشگاه کتاب «ضیافت نور» در فرهنگسرای کار، برپایی بازارچه خیریه با حضور زنان سرپرست خانوار در سالن متروی شهدا، نمایشگاه رمضان و نشست های قرآنی  و  برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه رمضان در فرهنگسرای خاتم (ص) از دیگر برنامه های فرهنگسراهای پایتخت است.

همچنین نمایش«شاید شبی شوم و شفاف شیطان» به همت فرهنگسرای ارسباران و با همکاری موسسه فرهنگی هنری اندیشه ماهان به کارگردانی حسین شهبازی با نگاهی نو به داستان حضرت یوسف(ع) اجرا می شود. این نمایش به مدت ۱۷ شب، هرشب از ساعت ۱۹:۳۰ به روی صحنه می رود. 

در حاشیه این برنامه ها، غرفه های متنوعی با موضوعاتی نظیر طب اسلامی، بلوتوث مهربانی، قنوت قلم، به رسم مهربانی و سفره رمضان، اصلاح نماز و پاسخگویی به احکام و سوالات شرعی، بیان قصص قرآنی و برگزاری مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان و غرفه حجاب و عفاف برپاست.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نزدیکترین فرهنگسراهی محل سکونت خود مراجعه کنند یا با شماره تلفن گویای ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.