جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

اکران محدود یک فیلم غیر گیشه ای

شهابی: تلاش می‌کنیم«حراج» تا پایان ماه مبارک رمضان در چند سالن نمایش داده شود

حسین شهابی*

سینماپرس: حسین شهابی کارگردان سینما صبح امروز گفت: برای اکران فیلم سینمایی «حراج» موافقت شورای صنفی نمایش را گرفته ایم و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم این فیلم را در شش سالن به صورت محدود تا پایان ماه مبارک رمضان اکران کنیم.

بنابراین گزارش، این کارگردان سینما به خبرنگار سینماپرس گفت:  با آقای سعیدی پور مدیر سینما آزادی و چند سالن دار برای پخش فیلم «حراج» وارد مذاکره شده ام تا به طور مثال در سینما آزادی و چند سالن دیگر این فیلم دو سانس نمایش داشته باشیم. 

وی گفت: «حراج» فیلم گیشه نیست اما به نظر من از «روز روشن» مفاهیم به شدت عمیق تری دارد. قرار بود در ابتدا فیلم را در گروه هنر و تجربه اکران کنیم و با آقای علم الهدی مذاکرات مقدماتی هم صورت گرفت اما احساس می کنم نباید «حراج» در فصل مرده سینماها اکران شود و ما این تجربه را برای فیلم «روز روشن» هم داشتیم بنابراین به اکران محدود فیلم بسنده کردیم.

شهابی در مورد تغییرات احتمالی «حراج» نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم آن زمان طی مدت دو روز و به مدت ۶۰ تا ۷۰ دقیقه بصورت راف کات و بدون تدوین مناسبی تحویل دبیرخانه جشنواره شد، به همین دلیل نسخه به نمایش درآمده در اکران خیلی متفاوت با نسخه جشنواره است.

 فیلم سینمایی «حراج» به تهیه کنندگی، نویسندگی وکارگردانی حسین شهابی ساختهٔ سال ۱۳۹۲ است که در آن فریبا خادمی، نسیم ادبی، مهسا آبیز، گیتی قاسمی، مریم سرمدی و... ایفای نقش می‌کنند.

کارگردان «روز روشن» در مورد سایر فعالیتهای خود گفت:  در حال حاضر در مرحله انتخاب عوامل پشت و جلوی دوربین برای فیلم سینمایی «مترجم» هستیم و امیدواریم بتوانیم این فیلم را نیمه دوم سال کلید بزنیم.

وی توضیح داد:  فیلم سینمایی «مترجم» ۵ بازیگر ایرانی با ترکیبی از هنرمندان سینما و تلویزیون دارد که ۲ نفرشان نقش اصلی را ایفا خواهند کرد.

وی افزود: در این فیلم مدیر فیلمبرداری، چهره پرداز و صدابردار از کشور ایران و طراح صحنه، دو دستیار کارگردان و ۲ بازیگر هم به عنوان عوامل انگلیسی  حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این فیلم به مساله مهاجرت می‌پردازد و علاوه بر فیلمبرداری در تهران و لندن ۵ سکانس هم در پاریس جلوی دوربین خواهد رفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.