جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

در پی درج خبری در یک رسانه مجازی

پروانه معصومی: حال من خوب است و دچار کهولت سن نشده ام/ رسانه ها امانت‌دار هنرمندان باشند

پروانه معصومی در اختتامیه سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج

سینما پرس: پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص انتشار خبری منبی بر دوری اش از تلویزیون به دلیل کهولت سن گفت: «نمی توانم ۳ ماه از خانه ام دور باشم و عدم بازی من در یک سریال خاص ارتباطی به کهولت سن ندارد.»

معصومی در خصوص دوری اش از سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: «من به واسطه اقامت در شمال تنها بازی در یک سریال را رد کردم چرا که برای بازی در آن سریال باید ۳ ماه در تهران می ماندم و دوری از خانه برای من مقدور نیست.»

وی افزود: « من همیشه کارهایم را بگونه ای انتخاب می کنم که ۱۰-۱۵ روز تهران می مانم و بعد به خانه ام بر می گردم. من دچار کهولت سن نشده ام که به دلیل آن بازیگری را کنار بگذارم.»

معصومی در ادامه افزود: «من زمان بیکاری ام می نویسم. برخی رسانه ها این نقل قول را از قول من خواندند و نوشتند که احتمال اینکه از یکی از نوشته های من فیلمنامه شود وجود دارد.»

این بازیگر پیش کسوت اظهار داشت: «ای کاش رسانه ها صحبت ها و کلام هنرمندان را همان طور که هست بیان کنند و مصاحبه را به نفع خودشان تغییر ندهند. رسانه ها باید امانت دار هنرمندان باشند تا در سخنان آنان دخل و تصرفی نشود.»

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.