پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷

سینماپرس و برنامه های آخر هفته سیما

انبوهی از فیلم‌های ایرانی در خانه های شما/ از «خان هشتم» اصغر هاشمی تا «تنهای تنهای تنها» احسان عبدی‌پور

آرم شبکه های تلویزیون*

سینماپرس: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «خان هشتم» به کارگردانی اصغر هاشمی و «تنهای تنهای تنها» ساخته احسان عبدی‌پور در لیست فیلم های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته جاری قرار گرفته که پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ تیر ماه از شبکه تهران و شبکه نمایش پخش خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «موج گرما»، «تابستان عزیز»، «یک تابستان پر هیجان»، «آذر، پایان پاییز»، «آرزوهای بزرگ ۱ و ۲»، «دنیای جدید»، «گذرگاه»، «داستان اسباب بازی ۲»، «خان هشتم»، «وقت خوب بیداری»، «صدای سکوت»، «کلاس برفی»، «سیاره گنج» و «مولان ۱» پنج شنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ تیر ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

جدول پخش فیلمهای روزهای آخر این هفته به این شرح است:

شبکه            عنوان فیلم      روز و ساعت               خلاصه داستان + توضیحات
  یک

فیلم سینمایی «موج گرما» به کارگردانی گریگور اشنیتزر

 

جمعه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۴:۵۰ این فیلم با بازی سوزانا سایمون داستان دکتر مارتینا فشنر متخصص در زمینه آب شناسی است. تحقیقات گسترده او نشان می دهد که آلمان با تهدید کم آبی در صورت تغییرات جوی روبروست. او تلاش می کند نتیجه تحقیقات خود را به مسئولان امر ارائه داده و آنان را نسبت به خطرات احتمالی آگاه نماید ولی مسئولان، با او سهل انگارانه برخورد کرده و حرفهایش را جدی نمی گیرند تا اینکه سرانجام تغییرات آب و هوائی ، موجب گرمای شدید و آتش سوزی جنگلها می شود به گونه ای که کشور با بحران کم آبی مواجه می شود.
   دو

فیلم تلویزیونی «تابستان عزیز» به کارگردانی امیر شهاب رضویان 

 

 

پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۱۴:۳۰

در خلاصه داستان آمده: عزيز و نوه‏اش حميد بدون هماهنگي با خانواده، از همدان راهي مشهد شده، در مسافرخانه بهشت، اتاقي اجاره مي‏كنند. عزيز سال ها در پي سفر به مشهد بوده و فرزندانش به دليل درگيري‌هاي كاري و خانوادگي نتوانسته‌اند با او به سفر بيايند. حميد نوه ماجراجوي او تنها كسي است كه با او همدست شده و به سفر آمده است. عزیز به دنبال زیارت و حمید پیگیر مسابقه فوتبال آخر هفته تیم پاس در مشهد است. سیروس عموی حمید از همدان ردشان را پیدا می‌کند و برای بازگرداندن آنان به مشهد می‌آید ...

سروش صحت، صابر ابر، فریبا آهنگ، محمد امین باشی، محمد احسان محمدزاده، مهران رجبی، رضا خمسه در فیلم تلویزیونی « تابستان عزیز » به تهیه کنندگی سيد كمال طباطبايي بازی کرده اند.

   دو

فیلم سینمایی «یک تابستان پر هیجان» به کارگردانی فرانسیس لکلرک

 

جمعه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۶:۳۰ در خلاصه داستان این فیلم با بازی پاتریک روبیتیل و پیر لوک فانک آمده است : تعدادی از دانش آموزان ۱۲ ساله در تابستان با تیم بیسبال مدرسه دچار مشکل شده؛ مجبور می شوند در آن شرکت نداشته باشند. مدرسه که به دلیل کمبود امکانات شرایط تشکیل تیم دیگری را ندارد؛ دانش آموزان را تشویق به شرکت در اردوی تابستانی می کند. مارتن که یکی از این دست دانش آموزان می باشد؛ به دلیل علاقه وافر به بیسبال از این موضوع سرخورده شده است؛ سرانجام چاره جوئی پدرش او را کمک می کند تا باری دیگر به بیسسبال بپردازد. پدر مارتن تیمی دیگر تشکیل داده؛ در نهایت آنها را به مسابقه با تیم مدرسه دعوت می کند که این موضوع با پیروزی تیم آنها (پدر مارتن) به پایان می رسد.
    دو

فیلم تلویزیونی «آذر، پایان پاییز» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی 

جمعه ۲۰ تیر ماه ساعت ۲۳

در خلاصه داستان فیلم آمده است: آذر جهت بازديد از نمايشگاه و گالري عکس دخترش سميرا و کيوان با ديدن يک عکس که مربوط به گذشته اش مي باشد ،شروع به گفتن خاطراتش مي کند. از سال ۱۳۱۴ (سال کشف حجاب) و کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و پيروزي انقلاب می کند.

بهناز جعفری، بهروز بقایی، قربان نجفی، امیرمهدی کیا، رضا عباسی، مهدی عبادتی و فریبا آهنگ در فیلم تلویزیونی «آذر، پايان پاييز» ایفای نقش کرده اند.
  سه

 فیلم سینمایی «آرزوهای بزرگ ۱» به کارگردانی برایان کرک

 

 

پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۱۱:۳۰ در خلاصه داستان فیلم با بازی داگلاس بوت ، جک روت ،ری وینستون و دیوید ساچت آمده است : پيپ پسرکی است که در يک روستای دورافتاده با خواهرش زندگی می کند . خواهر بزرگتر بسيار بدخلق است و همواره از زندگی فقيرانه اش در کنار همسر آهنگر خود جوگارجری شکايت دارد و پيپ را نيز مرتب شماتت می کند تا اينکه يک زن ثروتمند عجيب به نام خانم هاويشام قصد می کند پسر را به فرزندی بگيرد. خانم هاويشام در کاخ خود از پيپ می خواهد که وقتش را به بازی با دخترکی به نام استلا بگذراند. اما پس از مدتی عذر پيپ را می خواهد و پيپ در آهنگری مشغول به کار م يشود . تا اينکه به او خبر داده می شود قيمی ناشناس خواسته است وی به لندن برود و در آنجا زندگی با آينده ای روشن تر را تجربه کند و ...
  سه قسمت دوم فیلم سینمایی «آرزوهای بزرگ» به کارگردانی برایان کرک جمعه ۲۰ تیرماه ساعت ۱۱:۳۰ در خلاصه داستان فیلم با بازی داگلاس بوت ، جک روت ،ری وینستون و دیوید ساچت آمده است : پيپ پسرکی است که در يک روستای دورافتاده با خواهرش زندگی می کند . خواهر بزرگتر بسيار بدخلق است و همواره از زندگی فقيرانه اش در کنار همسر آهنگر خود جوگارجری شکايت دارد و پيپ را نيز مرتب شماتت می کند تا اينکه يک زن ثروتمند عجيب به نام خانم هاويشام قصد می کند پسر را به فرزندی بگيرد . خانم هاويشام در کاخ خود از پيپ می خواهد که وقتش را به بازی با دخترکی به نام استلا بگذراند. اما پس از مدتی عذر پيپ را می خواهد و پيپ در آهنگری مشغول به کار م يشود . تا اينکه به او خبر داده می شود قيمی ناشناس خواسته است وی به لندن برود و در آنجا زندگی با آينده ای روشن تر را تجربه کند و ...
   سه

فیلم سینمایی «دنیای جدید» به کارگردانی هوون جانگ پارک

پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۲۳:۳۰ در خلاصه داستان فیلم با بازی مین سیک چوی و جیونگ مین هوانگ آمده است: رییس پلیس کانگ، افسری به نام جاسونگ لی را به عنوان نفوذی وارد شرکت تبهکاری گلدمون می فرستد. دبیرکل گلدمون در یک تصادف کشته می شود . در بین نامزدهای جانشینی درگیری ایجاد می شود . نزاع اصلی بین جونگ جونگ اهل جنوب کره و لی جونگ گو ، اهل سئول اتفاق می افتد . با اشتباه رئیس پلیس کانگ افراد نفوذی او لو می روند و ...
  چهار

فیلم سینمایی «گذرگاه» به کارگردانی جی لی تامپسون در قالب برنامه «سینما ۴»

جمعه ۲۰ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰

داستان این فیلم با بازی آنتونی کویین و جیمز میسون از این قرار است که در دوران جنگ جهانی دوم، مقاومت فرانسه از یک کشاورز اهل باسک درخواست می کند تا به فراری دادن یک دانشمند و خانواده اش در کوه های پیرنه کمک کند. این مسیر کوهستانی کاملا خطرناک است و تنها کسی که این مسیر را می شناسد همین مرد کشاورز است. اما گروهی از سربازان آلمانی که توسط یک افسر دیوانه رهبری می شوند آنها را تعقیب می کنند. کشاورز بالاخره پس از تعقیب و گریز فراوان در کوهستان و برف موفق می شود مرد دانشمند و خانواده اش را فراری دهد.

  پنج

انیمیشن «داستان اسباب بازی ۲» به کارگردانی اش برنون

 

جمعه ۲۰ تیر ماه ساعت ۹ صبح داستان این انیمیشن با بازی تام هنکس، تیم آلن و جون کاساک درباره وودی است که توسط دزد اسباب بازی ها ربوده شده و باز (آدم فضایی) به کمک دوستانش برای نجات او می روند.
   پنج

فیلم سینمایی «خان هشتم» به کارگردانی اصغر هاشمی 

جمعه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۳:۳۰

داستان فیلم از این قرار است که: بهرام مردی ساده، خوش باور و بسیار خانواده دوست است که پس از گذشت ۳ سال از ازدواجش می‌خواهد همسرش گیسو را با اتومبیلی که با مشکلات فراوان خریده است به ماه عسل ببرد، وقوع یک حادثه غیر منتظره که منجر به تعویض ماشین او می‌شود و....

 رضا رویگری، هومن سیدی، خاطره حاتمی، سیروس همتی و هومن خدادوست در فیلم سینمایی «خان هشتم» بازی کرده اند.
  شما

فیلم تلویزیونی «وقت خوب بیداری» به کارگردانی کاظم بلوچی

پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۲۴

داستان این فیلم با بازی کاظم بلوچی، افشین سنگ چاپ و مینا نوروزی روایتگر مردی است به نام احمد که به کار نقاشی ساختمان مشغول است، او جهت ادای قرض خود، پولی را در اختیار یکی از دوستانش قرار می‏دهد تا سود آن پول را ماهانه به او بدهد یک روز مانده به عقد خواهرش لیلا جهت تهیه هدیه‏ای برای او به پول نیاز پیدا می‏کند و به صاحب کارش موضوع را اطلاع می‏دهد، اما صاحب‏کارش از دادن پول به او امتناع می‏کند احمد که از این موضوع عصبانی شده و ...

فیلم تلویزیونی «وقت خوب بیداری» به تهیه کنندگی هادی افشار تولید مرکز قزوین است.
  شما

فیلم تلویزیونی «صدای سکوت» به کارگردانی بهادر اسدی و تهیه کنندگی سید رضا شکری 

جمعه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۳:۳۰

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دکتر رادفرجراحی که به علت سهل انگاری هنگام عمل یک بیمار، دچار تلاطم روحی شده و با نظر شورای بیمارستان از انجام عمل جراحی معلق شده و مجوز جراحیش از طرف رئیس بیمارستان موقتاً لغو شده است.جوانی به نام طاها که از غده بزرگی در گردن رنج می برد، به خاطر هزینه سنگین جراحی مجبور به فروش قالیچه گرانقیمتی است که برای نذر، نزد او به امانت گذاشته شده است.این جوان بر سر راه دکتر رادفر قرار می گیرد و دکتر رادفر تلاش می کند رئیس بیمارستان را متقاعد کند و به او اجازه دهند به صورت رایگان طاها را عمل کند. طاها با توسل به امام رضا (ع)تحت عمل جراحی قرار گرفته و بیمار اش بهبود میابد.   

حسن جوهرچی، نیلوفر شهیدی، عبدالله صادقی در فیلم تلویزیونی «صدای سکوت» تولید مرکز خراسان رضوی ایفای نقش کرده اند.
آموزش

 فیلم سينمايي «کلاس برفی» به کارگردانی کلود ميلر 

 

جمعه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۰ صبح داستان فيلم با بازی کلمان واندربرگ، لوکمن نالکاکان در مورد نيکلا پسر ۱۲ ساله اي است که پدرش او را براي آموزش اسکی به مدرسه شبانه روزي مي برد. پس از رفتن پدر نيکلا متوجه مي شود ساکش را در ماشين جا گذاشته است. مربي آنها تلاش مي کند با پدر نيکلا تماس بگيرد ولي او هنوز به خانه نرسيده است. نيکلا که با شرايط جديد هنوز کنار نيامده همان شب دچار کابوس مي شود.
  پویا

انیمیشن «سیاره گنج»

 

پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۲۱ نوجوانی به نام جیم نقشه ای را به دست می آورد که مسیر رسیدن به سیاره گنج را ترسیم می کند و به خدمه سفینه فضایی ر. ل. لگسی و کاپیتان آملیا که درصدد دست یافتن به سیاره گنج هستند، می پیوندد. جیم پس از چندی با جان سیلور دوست می شود که در آشپزخانه سفینه کار می کند. اما جان سیلور یک روبات، دزد دریایی است که به زودی در سفینه شورشی به راه خواهد انداخت
  پویا

انیمیشن «مولان ۱»

 

جمعه ۲۰ تیر ماه ساعت ۲۱ مولان دختری جوان شجاع از کشور چین می باشد که مجبور می شود برای نجات جان پدر ضعیف بیمار، خود را به شکل پسرکی در آورده و به جای پدرش به منظور مبارزه با ارتش مغولستان چین را نجات می دهد.
نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «پلیس کوچولو»، «دو دو تا چهار تا» ، «سفر» ، «کلاه برداران» و «به پانچ خوش آمدید»

پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۱۵،۱۷، ۱۹ ،۲۱ و ۲۳  
نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «تنهای تنهای تنها»، «گلستان»، «باد در علفزار می پیچد»، «آگاهی» و «مهاجم»

جمعه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۵ ، ۱۷ ، ۱۹، ۲۱ و ۲۳  

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.