جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

گزارش اکران و فروش

بارش کند «برف» در سینماها/ «ردکارپت» به کلوپ میلیاردی‌ها می‌پیوندد

رد کارپت - برف

سینماپرس: فیلم سینمایی «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی که از چهارم تیر ماه همزمان با فیلم سینمایی «ردکارپت» رضا عطاران به اکران عمومی درآمد تا به امروز در تهران و شهرستان ها به فروش ۱۱۰ میلیون تومانی دست یافته است و این در حلی است که «ردکارپت» با فروش ۹۱۵ میلیونی خود فاصله چندانی به پیوستن در کلوپ میلیاردی‌ها ندارد.

بر اساس همین گزارش امیر قطبی از فروش ۹۱۵ میلیون تومانی «ردکارپت» خبر داد. فیلم سینمایی «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران که از چهارشنبه؛ چهارم تیرماه با سرگروهی سینما قدس اکران شد در ۱۶ روز اکران با ۶ سینما توانسته به فروش ۹۱۵ میلیون تومانی دست پیدا کند. همچنین فیلم سینمایی «برف» ساخته مهدی رحمانی که همزمان با «ردکارپت» با سرگروهی سینما آفریقا اکران شد تا به امروز با در اختیار داشتن ۲۸ سالن سینمایی ۱۱۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان ها فروش کرده است     .

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «رهاتر از دریا» به کارگردانی حمید طالقانی که از ۱۱ تیرماه توسط پخش گویا فیلم به اکران عمومی درآمده است در ۷ روز اکران خود با در نظر گرفتن ۵ سالن سینمایی به فروش ۵ میلیون تومانی دست یافته است.

همچنین فیلم سینمایی «اینجا شهری دیگر است» ساخته احمدرضا گرشاسبی از ۱۲ تیرماه توسط بنیاد سینمای فارابی در یک سالن سینمایی به نمایش درآمده است و در این ۶ روز ۳۳۵ هزار تومان فروش داشته است.

سعید پاکستانی نیز به خبرنگار ما گفت که فیلم سینمایی «دربست آزادی» در ۲۱ روز نمایش خود در ۸ سالن سینمایی در تهران ۲۸ میلیون تومان و در شهرستان ها ۱۰ میلیون تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «تجریش...ناتمام» ساخته پوریا آذربایجانی در ۷ روز اکران و با در اختیار داشتن ۱۹ سالن سینمایی ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در تهران و ۱۵ میلیون تومان در شهرستان ها فروش کرده است.

همچنین موسسه پخش نور تابان در خصوص فروش فیلم مهشید افشارزاده گزارش داد که فیلم سینمایی «پنج ستاره» در ۶۴ روز اکران خود در ۳۸ سینما تا به امروز در تهران و شهرستان ها به فروش یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش «متروپل» مسعود کیمیایی در ۵۶ روز اکران در ۱۰ سالن سینمایی در تهران به ۳۶۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در شهرستان ها ۲۷۰ میلیون تومان فروش کرده است. در کنار  فیلم کیمیایی، فیلم سینمایی «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی اکران شد که احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم اعلام کرد این فیلم در ۵۶ روز اکران در ۷ سالن سینمایی به فروش ۳۱۵ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان دست یافته است.

همچنین فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی در ۴۲ روز اکران خود با در اختیار داشتن ۲۵ سالن سینمایی در تهران و شهرستان ها به فروش ۷۵۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است که از مبلغ ۵۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از فروش در تهران و ۲۳۰ میلیون تومان مربوط به فروش در شهرستان ها است.

فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» کیومرث پوراحمد نیز در ۴۲ روز اکران در ۳ سینما در اکران تهران و برخی از شهرستان ها تاکنون ۸۴ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان فروش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.