شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

انتشار اولین تصویر از شرلوک هولمز در ۹۳ سالگی

شرلوک هلمز

تسنیم: از نخستین تصویر شرلوک هولمز جدید روز گذشته رونمایی شد. شرلوک هولمزی که حالا ۹۳ ساله است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، روز گذشته از نخستین تصویر شرلوک هولمز جدید رونمایی شد. شرلوک هولمزی که حالا ۹۳ ساله است. این تصویر هیچ ربطی به سریال پر طرفدار شبکه بی بی سی ندارد ولی باز هم مثل همیشه پای یک بریتانیایی در میان است.

عکس که یان مک کلن را در نقش این کاراگاه افسانه ای نشان می‌دهد، مربوط به اقتباسی جدید از کاراکتر شرلوک هولمز است. این اقتباس فعلا «آقای هولمز» نام دارد و از روی رمان «نیرنگ خفیفی از ذهن» نوشته شده است. کتاب مذکور البته نوشته سر آرتور کانن دویل، خالق کاراکتر شرلوک هولمز نیست. این کتاب توسط میچ کالین به تحریر در آمده است.

تصویر زیر توسط یان مک کلن در صفحه اجتماعیش منتشر شده است. این بازیگر ۷۰ ساله زیر این تصویر نوشته :« بیش از ۷۰ بازیگر تا کنون نقش شرلوک هولمز را بازی کرده‌اند. حالا او ۹۳ سال سن دارد و این بار نوبت من است.»

در این فیلم لورا لینی همبازی یان مک کلن است و نقش مستخدم او را بازی می‌کند. «آقای هولمز» که سال ۲۰۱۵ اکران می‌شود محصول مشترک آمریکا و بریتانیا است و به کارگردانی بیل کاندون (کارگردان فیلم زندگی جولین آسانژ،«وضعیت پنجم») ساخته می شود. کاندون که در سال ۱۹۹۸ موفق شد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را برای فیلم «خدایان و هیولاها» از آن خودش کند، در سال های اخیر سابقه ساخت دو قسمت آخر مجموعه «گرگ و میش» را دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.