شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

افزایش موج اسلام‌گرایی میان بازیگران سینمای جهان/ عکس

موجی اولایا

«موجی اولایا» بازیگر سینمای نیجریه‌ که به تازگی دین اسلام را برای خود برگزیده است، می‌گوید: حقیقتاً اسلام دین صلح است، من اسلام را برای ارتباط صمیمی‌تر با خدا برگزیدم.

به گزارش خبرگزاری فارس، «موجی اولایا» بازیگر مسیحی سینمای نالیوود (نیجریه) در مصاحبه با مجله «اینکومیوم» ضمن تایید خبر مسلمان شدنش گفت: حقیقتاً اسلام دین صلح است، وجهی از اسلام که بیش از همه من عاشق آن هستم این است که شما برای نزدیکی به خدا، به کشیش نیاز ندارید، شما برای راز و نیاز با پروردگارتان نیاز ندارید که یک نفر دیگر واسطه شود. من مدت‌ها بود که همانند یک مسلمان با خداوند راز و نیاز می‌کردم و نتایج آن را به وضوح در زندگی‌ام می‌دیدم. 

این بازیگر نالیوودی در ادامه ضمن تکذیب این خبر که او به دلیل علاقه به یک مرد مسلمان، اسلام آورده است، گفت: این مشکلی است که مدتی است با آن دست به گریبانم، زمانی‌که شما می‌گویید که تصمیم انجام کاری را دارید، فوراً مردم تصور می‌کنند که یک مرد باید پشت آن تصمیم باشد، از همین‌جا می‌گویم که هیچ مردی در فرایند ایمان آوردن من به دین اسلام دخیل نبوده است.

وی متذکر شد: اسلام همیشه همان دینی بوده که عاشقش بوده‌ام و مدتی بود که بین مسیحیت و اسلام دست و پا می‌زدم ولی بالاخره تصمیم گرفتم که به دین اسلام مشرف شوم و از انجام آن به هیچ عنوان پشیمان نیستم.

پیش از این «لیزی آنجورین» دیگر ستاره سینمای نالیوود مسلمان شده بود.

او نیز در این‌باره گفته است: از کودکی به اسلام علاقه‌مند بودم اما به خاطر پدرم که مسیحی بود نمی‌توانستم به این دین گرایش پیدا کنم.

آنجورین یکی از ستارگان «نالیوود» است که پس از روی آوردن به اسلام نام «آسیه» را برای خود انتخاب کرده و در همه جا با حجاب حضور پیدا می‌کند.

کمتر از یک ماه پیش نیز یکی از بازیگران سرشناس سینمای بالیوود با نام مونیکا، به دین مبین اسلام مشرف شد و نام «رحیمه» را برای خود برگزید.

او نیز درباره انگیزه‌اش برای مسلمان‌شدن گفته است: دلیل اسلام آوردن من پول و شهرت نیست، من عاشق اصول و مبانی اسلام هستم و دلیل مسلمان‌شدن من همین عشق به مبانی اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.