سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

بازیگر"فاخته": مدیران ما تقویم دارند اما عادت ندارند برای آن برنامه بریزند

فریبا نادری

نسیم: فریبا نادری بازیگر سریال ماه رمضان شبکه دو به «نسیم»، گفت: نقشم منفی است اما نه به اندازه سریال "ستایش"؛ حداقل منعطف‌تر است/ صدا و سیما و نویسندگان ما عادت کرده‌اند در لحظات آخر به فکر تولید سریال بیافتند

فریبا نادری در گفتگو با خبرنگار «نسیم» در رابطه با حضور خود در سریال «فاخته» عنوان کرد: من در سریال «فاخته» ایفاگر شخصیت فریبا هستم که در واقع فریبا به نوعی شخصیت منفی و خاکستری این سریال است که به دلیل عشق نافرجام خود به کینه جویی از خانواده خانجون برمیاید.

وی ادامه داد: بعد از سریال «ستایش» حضورم در «فاخته» و بازی در نقش فریبا، دومین شخصیت منفی است که آن را ایفا می کنم. البته در «ستایش» خیلی بیشتر این خاکستری بودن کاراکتر پری سیما حس می شود اما  فریبای «فاخته» کمی نرمتر و منعطف تر است.

نادری در رابطه با حضور خود در سریال های رمضانی اظهار داشت: سریال «فاخته» اولین حضور من در سریال هایی است که برای ماه مبارک رمضان تولید می شوند، البته قبلا سابقه حضور در کارهای مناسبتی را با سریال «چک برگشتی» که به مناسبت نوروز پخش شد را داشته ام.

این بازیگر در رابطه با مشکلات سریال های مناسبتی تصریح کرد: مدیران صدا و سیما و نویسندگان ما عادت کرده اند که در لحظات آخر به فکر تولید سریال ها بیافتند وگرنه همه آنها تقویم دارند و می دانند که نوروز، ماه رمضان، محرم و ... چه زمان است.

فریبا نادری تأکید کرد: آنها می توانند برای این ایام برنامه ریزی کنند اما بازهم در نظر نمی گیرند. در آخرین فرصت ممکن به فکر تولید سریال می افتند که قطعا این زمان کم به کیفیت سریال ها آسیب وارد می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.