چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

در تماشاخانه سه نقطه

«کابوس‌نامه» تا آخر مردادماه تمدید شد/ نمایشی که نمی‌توان آن را دید!

نمایش کابوس نامه

سینماپرس: نمایش «کابوس نامه» به کارگردانی وحید رهبانی که از ۱۸ خرداد ماه جاری در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه رفته به علت استقبال مخاطبان از آن در روزهای پایانی اجرا، نمایش آن تا پایان مرداد ماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، نمایش «کابوس نامه» کاری از گروه نمایشی نقشینه به سرپرستی وحید رهبانی است که یکی از ویژگی های این اثر نمایشی این است که تمام حواس تماشاگر به غیر از بینایی او درگیر داستان هایی می شود که توسط  شانزده بازیگر به روی صحنه روایت می شوند.

در اين نمايش، تماشاگر بايد با چشمان بسته و چشم بند وارد سالن شود و هيچ يک از عناصر صحنه و حتي بازيگران را تا پايان نمايش نخواهد ديد. در عوض حس بويايي، شنوايي و لامسه اش در زمان ۷۰ دقيقه نمايش  قوي خواهد شد.

«کابوس نامه» هر شب به غیر از شنبه ها (تا پایان ماه رمضان ساعت ۲۱:۳۰ ) و بعد از آن ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سه نقطه به آدرس: میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خ فلسطین، خ کبکانیان، نبش ک مرتضی زاده، پلاک ۱۲، سالن رکن الدین خسروی بروی صحنه می رود. البته این نمایش به مدت سه روز (۲۵،۲۶،۲۷ تيرماه) به مناسبت ليالي قدر بر روی صحنه نرفت.

از دیگر عوامل این اثر می توان به: نویسنده و کارگردان: وحید رهبانی، دستیار کارگردان: علیرضا گودرزی، طراح پوستر و بروشور: علیرضا دربانی، طراح صدای مجازی: داوود کاوند، مجری صدای مجازی: امیر منصور اسفندیاری، عکاس: زیتون سماوی، روابط عمومی: مائده میری، گروه موسیقی: کمانچه: متین اسماعیلی، تنبور: محی الدین مدنی و بازیگران به ترتیب الفبا: نوشین جلالیان، پدرام خیرابی، کامیار رضایی، پدرام رضی، روزبه زهدی، سلمان ساوجی نیا، احمد سیاه رستمی، علی شجاع، رامین علیزاده، میترا شاکری، سینا فرید، الهام فصیحی، علیرضا گودرزی، آماندا موسوی، درسا مویدی، مهسا نصیری اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.