چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

«ستایش» ممنوع‌الکار نیست

نرگس محمدی در ستایش

ایسنا: بازیگر مجموعه تلویزیونی «ستایش» خبر ممنوع الکاری‌اش در تلویزیون را نادرست خواند و گفت: این خبر هیچ‌گونه صحتی ندارد و تنها از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شده است.

طی روزهای گذشته در حالی خبرهایی مبنی بر ممنوع‌الکاری هنرمندان مسافر برزیل، از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد که در صورت صحت آن نرگس محمدی - بازیگر سریال «ستایش» - هم باید در زمره این افراد قرار می‌گرفت؛ این در حالی است که هم اینک سریال ستایش با بازی این بازیگر از شبکه سه سیما در حال پخش است.

اما محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، ممنوع‌الکاری‌اش را تکذیب کرد تا تاییدی بر مصاحبه سعید سلطانی - کارگردان سریال «ستایش» - با ایسنا باشد که پیش از این در واکنش به خبر ممنوع‌الکار شدن هنرمندان مسافر برزیل، با ابراز تعجب و ناراحتی، حاشیه‌های پیش آمده برای این هنرمندان را نادرست خوانده بود.

محمدی در این گفت‌وگو درخصوص ساخت سری جدید سریال «ستایش» عنوان کرد: امیدوارم سری جدید «ستایش» ساخته شود و ادامه‌دار باشد؛ اما نمی‌دانم چه زمانی این مجموعه ساخته خواهد شد.

بازیگر نقش «ستایش» همچنین در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادهای جدیدی برای حضورش در تلویزیون صورت گرفته است؟ عنوان کرد: تاکنون چندین پیشنهاد داشته‌ام از جمله در تئاتر‌، تله‌فیلم‌ و چند سریال دیگر؛ اما فعلا حضورم قطعی نشده است و در حال تصمیم‌گیری هستم.

وی درخصوص پخش سریال «ستایش ۲» گفت: یکی - دو قسمت به پایان سریال «ستایش» بیشتر باقی نمانده است و امیدوارم ساخت این سریال ادامه‌دار باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.