چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

«مرد کمپانی» جدیدترین فیلم جاسوسی هالیوود

مرد کمپانی

تسنیم: مک کانهی، بازیگر برنده اسکار فیلم «باشگاه خریداران دالاس» قصد دارد در فیلم «مرد کمپانی» با موضوع جنگ سرد حضور پیدا کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، متیو مک کانهی بازیگر سرشناس آمریکایی که در هشتاد و ششمین دوره مراسم اسکار موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» شده بود، قصد دارد در فیلمی با موضوع جنگ سرد حضور پیدا کند.

این فیلم که «مرد کمپانی» نام دارد داستان یک مامور سازمان سیا است که قصد دارد برای بستن قراردادی نظامی به پشت خط دشمن نفوذ کند و گزارش کارش را برای سی آی ای بفرستد. در حالی «ددلاین» معتقد است حضور مک کانهی در این فیلم قطعی شده که هنوز کارگردانی برای آن انتخاب نشده است. حتی گفته می‌شود که خود متیو مک کانهی قرار است در فرآیند انتخاب کارگردان هم دخالت کند. فیلمنامه این اثر توسط اندرو کایپیو نوشته شده و کمپانی بلک لیست ساخت آن را بر عهده گرفته است.

متیو مک کانهی امسال در کنار بازیگران سرشناسی چون ان هاته‌وی، جسیکا چستین، مایکل کین، مت دیمون، کیسی افلک و... در فیلم «در میان ستارگان» کریستوفر نولان حضور پیدا کرده که قرار است در فصل جوایز و روز ۷ نوامبر ۲۰۱۴ اکران شود. گفته می شود تریلر جدید این فیلم ۲۵ جولای و هم زمان با اکران فیلم «هرکولس» منتشر می‌شود. این فیلم توسط برادران وارنر، ساینکوپی و پارامونت پیکچرز تهیه شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.