چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

تشکر بیش از ۲۰۰ نماینده از قالیباف به خاطر فعالیت های فرهنگی شهرداری

قالیباف*

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از امضای بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان پای ‌نامه تشکر از شهردار تهرانماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از امضای بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان پای ‌نامه تشکر از شهردار تهران به خاطر فعالیت‌های فرهنگی شهرداری خبر داد.ن به خاطر فعالیت‌های فرهنگی شهرداری خبر داد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان متن تشکر نمایندگان از محمدباقر قالیباف شهردار تهران را امضاء کردند.

این گزارش حاکی است، در پی تصمیم شهردار تهران برای اجرای طرح سالم‌سازی محیط کار که بر مبنای جداسازی و عدم اختلاط فضاهای کاری زنان و مردان در شهرداری تهران صورت گرفت، بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبادرت به امضای نامه‌ای با موضوع تشکر از محمدباقر قالیباف شهردار تهران کردند.

 

این مصوبه که بر طبق آن هیچ بانوی شاغل در شهرداری از کار، بیکار نمی‌شود بلکه جایگاه آنان را در این نهاد ارتقا پیدا می‌کند، با هجمه مغرضانه رسانه‌ای در درون و بیرون مرزها مواجه شد و بی‌توجه به اینکه شهرداری صرفاً مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را پیاده کرده و خود، مبدع این طرح نبوده به تخریب توأمان طرح و مجری آن پرداختند.

 

اجرای این طرح که نام کامل آن «حفظ کرامت زن و افزایش امنیت روانی او در محیط کار» است به گفته قالیباف در ادامه احداث پارک‌های ویژه بانوان صورت گرفته است، همان پارک‌هایی که به گفته او « ... زمانی که در تهران پارک‌هایی برای بانوان ایجاد کردیم همین رسانه‌ها می‌گفتند می‌خواهند خانم‌ها را در جامعه راه ندهند که این حرف احمقانه‌ای بود ... »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.