شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

مصطفی شایسته:«خبر خاصی نیست» یک درام خانوادگی اجتماعی است نه کمدی + جدیدترین تصاویر

فیلم خبر خاصی نیست

سینماپرس:مصطفی شایسته تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران در گفتگو با سینما پرس با توجه به برخی گمانه زنی ها درمورد فیلم جدیدش گفت:«فیلم جدیدم هیچ ارتباطی به فیلم «کافه ستاره» آقای سامان مقدم ندارد و تنها برخی از بازیگران دو فیلم مشترک هستند.»

مصطفی شایسته درباره مضمون فیلم جدیدش گفت:«فیلم «خبر خاصی نیست» یک درام خانوادگی است و کمدی به معنایی که در رسانه ها در مورد فیلم عنوان شده نیست. حتی برخی از خلاصه داستان هایی که در سایت ها وجود دارد نیز ربطی به فیلم ندارد و برخی دوستان مطبوعاتی از خودشان داستان ساخته اند!»

شایسته درباره خلاصه داستان هایی که برخی از سایت ها درباره فیلم منتشر کرده اند گفت:«فیلم بر عکس تصوراتی که ممکن است  بخاطر اشتراک بازیگران و خلاصه داستانی که از فیلم در اختیار رسانه ها قرار دادیم در اذهان ایجاد کند، هیچ ارتباطی به فیلم «کافه ستاره» آقای سامان مقدم ندارد.»

وی ادامه داد:« این فیلم در ادامه فیلم قبلی ام «من همسرش هستم» است؛ البته نه به این شکل که قصه و محتوای آن فیلم در «خبر خاصی نیست» هم ادامه پیدا کرده باشد، بلکه فیلم  همان حال و هوا و فضا را دارد و آدم های این قصه نیز از همان طبقه اجتماعی فیلم قبلی ام هستند.»

شایسته درباره همکاری با بازیگران فیلمش نیز گفت:«کار کردن با بازیگران حرفه ای نظیر آقای رضاکیانیان و خانم ها افسانه بایگان و رویا تیمویریان عالی بود. همکاری مطلوب و موثری داشتیم و امیدوارم نتیجه کار نیز همینطور باشد

وی درباره علاقه اش به فیلمنامه این فیلم اظهار داشت«فیلمنامه خانم نازنین لیقوانی جذابیت هایی داشت که مرا به سمت ساخت آن ترغیب کرد. فیلمنامه با نظرات و روحیاتم منطبق بود. فضای فیلمنامه و داستانی را که در قلب آن فضا اتفاق می افتد را دوست داشتم.»

شایسته در پایان درباره زمان اکران فیلم اضافه کرد:«در روزهای انتهایی فیلمبرداری هستیم و به زودی کارمان به اتمام می رسد. فعلا منتظر پایان کارهای تدوین هستیم و تصمیمی در مورد زمان اکران فیلم نگرفته ایم

«خبر خاصی نیست» درباره قصه دو خواهر است که دارای دختران در شرف ازدواج هستند که علاقه شدیدی بین آنها وجود دارد اما با برگزاری مهمانی خانوادگی و ورود جوانی خوش تیپ و پولدار دخترخاله‌ها نقشه فراوان می‌کشند تا این مهمان ناخوانده را داماد خود کنند اما ...

رضا کیانیان،افسانه بایگان، رویا تیموریان ، بیتا سحرخیز، بیتا احمدی و امیرحسین آرمان بازیگران «خبر خاصی نیست» هستند.

جدیدترین عکس های از فیلم:

فیلم خبر خاصی نیست

فیلم خبر خاصی نیست

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.