شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

عبدالله علیخانی خبر داد:

«مستانه» فرحبخش به ساخت آنونس و طراحی پوستر رسید/ هفته آینده مذاکرات اکران را آغاز می‌کنیم

فیلم سینمایی مستانه*

سینماپرس: عبدالله علیخانی تهیه کننده سینما صبح امروز از آخرین مراحل فنی و ساخت آنونس ، طراحی پوستر و تهیه عکس فیلم سینمایی «مستانه» به کارگردانی حسین فرحبخش خبر داد.

وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس گفت: آخرین مراحل فنیفیلم سینمایی «مستانه» به اتمام رسیده است. 

تهیه کننده «رژیم طلایی» یادآور شد: تدوین این فیلم بر عهده مستانه مهاجر بود و حسین ابوالصدق کارهای صداگذاری و آریا عظیمی نژاد ساخت موسیقی این فیلم را بر عهده داشتند.

تهیه کننده «کلاغ پر» تصریح کرد: پروانه نمایش«مستانه» صادر شده است و در حال حاضر آخرین مراحل تهیه آنونس و پوستر و عکس را پشت سر می‌گذاریم.

علیخانی در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: هفته آینده وارد مذاکره برای اکران فیلم خواهیم شد و امیدواریم بتوانیم فیلم را در اکران سوم عید فطر به روی پرده ببریم.

گفتنی است، «مستانه» سومین فیلم فرح‌بخش در مقام کارگردان است که پیش از این دو فیلم «عطش» و «زندگی خصوصی» را کارگردانی کرده بود.

فرهاد اصلانی، باران کوثری، میلاد کی‌مرام، سحر دولتشاهی از بازیگران این فیلم هستند و فیلمنامه آن را اصغر نعیمی نوشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مستانه، سوپراستار سينما، محبوب مردم است و طی حادثه‌ای مسير زندگی‌اش تغيير می كند و ....

عبدالله عليخانی سال ۱۳۲۸ در شهرری متولد شد. سال ۱۳۴۸ به عنوان ناظر مالی در پارسا فيلم شروع به كار كرد كه از اين طريق وارد عرصه  سينما شد. پس از آن به عنوان مدير تداركات و مسئول پخش فيلم دامه كار داد و از سال ۱۳۵۳ تا ۱۳۵۸ مسئوليت پخش پارسا فيلم را به عهده او بود گرفت در سال ۱۳۵۸ پوليدور فيلم را تأسيس نمود كه در اين موسسه تا سال ۱۳۶۴ فيلم های خارجی دوبله و توزيع می شد. پوليدور فيلم در سال ۱۳۶۷ به پويا فيلم و پس از آن به موسسه  سينمايی پويا عصر فيلم تغيير نام داد.

در کارنامه تهیه کننده عبدالله علیخانی ۳۵ فیلم به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «خصوصی»، «آقای هفت رنگ»، «سلام بر عشق»، «عطش» و ... اشاره کرد. 

برچسب‌ها

نظرات

  • هستی ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۳
    0 0
    سلام وعرض خسته نباشی بایدبگم فیلم مستانه بسیار زیبا وفوق العاده بود به خصوص بازی آقای میلاد کی مرام آقای کی مرام بخدایه دونه ای واقعا عزیزی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.