جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

عکس‌های جدید از پشت صحنه «کلاشینکف»

نمایی از فیلم «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی

تسنیم:«کلاشینکف» فیلم این روزهای پرده سینماها است که برای ساخت آن بالای ۶۰ جلسه فیلم برداری در لوکیشن‌های متعدد صرف شده است وهمین‌ها باعث شده است که سهیلی کارگردان این فیلم بگوید برای ساخت «کلاشینکف»به اندازه سه فیلم سینمایی سختی‌ کشیده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، «کلاشینکف» تازه ترین فیلم سعید سهیلی است که این روزها در گروه سینمایی «آفریقا» اکران شده است.

این فیلم از تمی اجتماعی با لحنی کمدی برخوردار است و اولین همکاری رضا عطاران با سعید سهیلی به شمار می‌رود.

سهیلی پیش از این در‌گفت‌وگو با تسنیم، پیرامون سختی‌های ساخت فیلم «کلاشینکف» گفته بود: لوکیشن‌های زیادی برای این فیلم استفاده شد. بالای 60 جلسه فیلم برداری داشتیم. نسبت به کار قبلی‌ام تعداد کاراکترهای بیشتری در این فیلم حضور داشتند. همه این‌ها کار را سخت می‌کرد. من برای این فیلم به اندازه سه فیلم سینمایی سختی کشیدم.

فیلمبردار این فیلم فرشاد محمدی و طراح صحنه و لباس بابک کریمی است. محسن دارسنج طراح گریم و بهروز معاونیان صدابردار این پروژه بودند.

فیلمنامه این فیلم را سعید سهیلی و مهدی محمدنژاد نوشته‌اند. سهیلی حدود 7 ماه درانتظار پروانه ساخت این فیلمنامه بود که در نهایت اوایل سال 92 مجوز ساخت این فیلم از سوی اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد صادر شد.

در تازه ترین فیلم سینمایی سعید سهیلی بازیگرانی چون رضا عطاران،‌ جواد عزتی، شقایق فراهانی، جمشید هاشم پور، شهرام حقیقت دوست و ساعد سهیلی نقش آفرینی می‌کنند.

عکاس فیلم: مهدی دل‌خواسته

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.