شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹

جعفر والی دوباره بستری شد

جعفر والی

ایسنا: جعفر والی هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما که چندی پیش در بیمارستان ایرانشهر بستری شده بود، به تازگی در بیمارستان دیگری بستری شده است.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این هنرمند چندی پیش به دلیل خونریزی شدید معده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ایرانشهر بستری شد، اما روز اول مردادماه از این بیمارستان مرخص شد و به تازگی در بیمارستان قلب شهید رجایی بستری شده است.

دختر این هنرمند درباره شرایط فعلی پدر خود به ایسنا گفت: مشکل اصلی پدرم ناراحتی قلبی است، به همین دلیل پزشک توصیه کرد ایشان را در بیمارستان قلب بستری کنیم تا پروسه درمان طولانی‌ مدتی را طی کند و به سلامت کامل برسد.

او اضافه کرد: در حال حاضر پدرم در بیمارستان رجایی بستری است اما امیدوارم مشکل ایشان با درمان‌های جدیدی که در این بیمارستان صورت می‌گیرد، به طور کامل حل شود.

والی درباره زمان ترخیص پدرش توضیح داد: فعلا مشخص نیست چه مدت در بیمارستان می‌ماند اما در حال حاضر در بخش عمومی بستری هستند.

جعفر والی چندی پیش در گفتگو با ایسنا از اجرای نمایش«آی با کلاه آی بی کلاه» نوشته غلامحسین ساعدی خبر داد و اظهار امیدواری کرد، پاییز امسال این نمایش نامه را در تماشاخانه سنگلج به صحنه ببرد.

این هنرمند پیش از انقلاب بسیاری از نمایش‌نامه­‌های ساعدی را اجرا کرده بود که از آن جمله می­‌توان از نمایش‌های «آی با کلاه آی بی کلاه»، «چوب به دست‌های ورزیل»، «گاو» و... نام برد.

او در سینما و تلویزیون نیز سابقه همکاری با هنرمندانی چون داریوش مهرجویی، علی حاتمی، امیر نادری، مازیار میری، مسعود کیمیایی، مازیار پرتو و ... را دارد.

والی بعد از انقلاب با بازی در دو نمایش«اتاق شماره شش» نوشته خسرو حکیم رابط بر اساس اثری از چخوف و «ویتسک؛ یک داستان ناتمام» نوشته بوشنر هر دو به کارگردانی ناصر حسینی‌مهر روی صحنه رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.