یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

از سوی موسسه قرن جدید

تورج نصر بزودی با «دهه شصتی ها» وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود

فیلم دهه شصتی ها*

سینماپرس: فیلم سینمایی «دهه شصتی ها» به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی هادی مشکوه طی چند روز آینده وارد شبکه نمایش خانگی می شود .

به گزارش خبرنگار سینماپرس، این فیلم سینمایی که در بخش مسابقه فیلم های سینمایی بیست و پنجمین جشنواره کودک اصفهان به نمایش در آمده بود،  داستان «تورج نصر» دوبلور باسابقه کشور است که جای بیش از دو هزار شخصیت معروف کارتونی مانند: شیپورچی ،  دارکوب زبله ، گوفی ، میکی موس ، مامور برج کنترل جیمبو و .... حرف زده است ، دچار سکته قلبی می شود و به کما می رود . شخصیت های کارتونی بعد این اتفاق نگران می شوند و فکر می کنند بعد از مرگ  «تورج  نصر» صدای آن ها هم برای همیشه قطع می شود و سراسیمه به شهر تهران می آیند تا او را نجات دهند. 

برپایه این گزارش، فیلمنامه این فیلم را سعید چاری نوشته است و خودش اعتقاد دارد که این فیلم بیشتر مناسب نسل جوانی است که در دهه ۶۰ با کارتون های پسرشجاع ، جیمبو ، پی نی کیو و ... بزرگ شدند و از آنها هزاران خاطره دارند .

 او در ادامه افزود: ما سعی کردیم در این فیلم برای ساعتی هم که شده به دوران کودکی مان سیر کرده و خاطرات آن دوران را با تمامی شخصیت های معروف آن زمان زنده کنیم .

چاری تصریح کرد:  یکی از نکات جالب این فیلم این است که ما شخصیت های کارتونی سریال های مختلف را برای اولین بار در این فیلم در کنار همدیگر می بینیم  و ورود آن ها به دنیای واقعی ایجاد جذابیت های زیادی کرده است.

بنابراین گزارش، در این فیلم سینمایی رضا رویگری ، میر طاهر مظلومی،  تورج نصر، ثنا صادقی،  امیرزریوند،  سیاووش قاسمی ، فریده دریامج ، آرش میر احمدی با حضور افتخاری مرتضی احمدی، در کنار شخصیت های معروف کارتونی مانند: پلنگ صورتی ، شیپورچی ، پسرشجاع ، گربه نره و روبای مکار ، جیمبو و ... ایفای نقش می کنند و بازیگر خردسال این فیلم هم آوا رویگری است .

این فیلم قرار است ظرف روزهای آینده توسط موسسه قرن جدید وارد شبکه نمایش خانگی شود .

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از :

نویسنده و کارگردان : سعید چاری ، تهیه کننده : هادی مشکوه ، مجری طرح و سرمایه گذار : محمد آزادی مهربانی ، مدیر تولید : مجتبی عربی ، طراح گریم : جنان صدفی. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.