یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

پریوش نظریه: هیچ زنی دوست ندارد جای «مدینه» باشد

سریال مدینه

پریوش نظریه گفت: دلیل آمدنم از سینما به تلویزیون خیلی خودخواسته نیست چون فضای سینما قدری به هم ریخته است و کارهای خوب کم شده، وقتی فیلمنامه روان و شیوای «مدینه» را خواندم، بازی در سریال را پذیرفتم.

 

«پریوش نظریه» بازیگر نقش تلویزیونی «مدینه» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: من حرفم را با نقشم بیان می‌کنم. تقریبا روزی ۱۸ ساعت برای سریال مدینه زمان گذاشتم وقتی از فضای کار بیرون می‌آیم دیگر به زندگی شخصی و خانوادگی خود می‌پردازم در ضمن علاقه‌ای هم به شهرت و این که عکسم روی جلد مطبوعات باشد ندارم.

وی با بیان اینکه شهرت ماندگار نیست اما کار خوب همیشه در ذهن مخاطب می‌ماند، اظهارداشت: مهم این است که مخاطب پیام نقشی که من بازی کردم را بگیرد. زندگی خانوادگی و شخصی برایم خیلی مهم است از این که خانواده‌ام صبورانه در زمان تصویربرداری سریال مدینه با من همکاری کردند از آنها سپاسگزارم.

نظریه همچنین درباره عوامل پذیرش نقش مدینه و آمدنش از سینما به تلویزیون نیز تصریح کرد:‌ دلیل آمدنم از سینما به تلویزیون خیلی خود خواسته نیست. چون فضای سینما قدری به هم ریخته است و کارهای خوب کم شده وقتی پیشنهاد سریال مدینه به من داده شد با خواندن فیلم نامه‌ای که روان و شیوا نوشته شده و دیدن اسم کارگردان باسابقه تلویزیون سیروس مقدم، بازی در  سریال را پذیرفتم. برای من ارائه کار خوب مهم است فرقی ندارد سینما باشد یا تلویزیون.

وی ادامه داد: در این داستان از نظر سنی با مدینه تقریبا هم سن هستم. او زنی ۴۵ ساله و  سمبل استقامت و پایداری در خانواده است در مقابل اتفاقات ناگور به نحوی شایسته ایستادگی می‌کند.   صلابت، پشتکار و تلاش از خصوصیات بارز مدینه است البته همان طور که لطافت زنانه و مادرانه در او مشاهده می‌شود، سخت کوش و سختگی ناپذیر است و فراز و فرودهای بسیاری در زندگی تحمل می‌کند. در زندگی زن و مرد یک معنی دارد اگر توانستیم از سختی‌ها موفق و سر بلند بیرون بیایم اهمیت دارد. البته فکر نمی‌کنم در زندگی شخصی هیچ کسی دوست داشته باشد جای مدینه قرار بگیرد.

بازیگر فیلم سینمایی یه حبه قند عنوان داشت:این اولین کار بلند تلویزیونی و مناسبتی من است. از روز ۳۱ فروردین ماه که کار کلید خورده تا آخرین روز کار تجربیات زیادی بدست آوردم. راز موفقیت کارهای مناسبتی مدیریت صحیح پروژه و حفظ آرامش است.

وی در پایان به فارس گفت: خوشحالم با تیمی کار بلند تلویزیونی و مناسبتی خود را آغاز کردم که حرفه ای کار می کنند نظم، انضباط و اخلاق مداری شرط اول کار در این گروه است.

نظرات

  • شادی ۱۳۹۳/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۳
    3 1
    واقعا سریال مدینه سریال خیلی قشنگی بود و نقش خانم نظریه و خود شخصیت ایشون فوق العادس و من یکی از طرفداران سفت و سخت ایشون هستم .امیدوارم که در سریال ها و فیلم های زیادی ایشون رو ببینیم
  • م.ک ۱۳۹۳/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۲
    3 1
    کاش خانم نظریه باهمان پوشش مدینه ظاهر میشد که واقعا دوست داشتنی است.اما امروزعکسهای اینترنتشون جوردیگری دیدم.فکرنمی کردم اینجوری باشند.بازیگران رسالت بزرگی دارند
  • ملیحه ۱۳۹۳/۰۵/۱۰ - ۰۲:۵۹
    2 0
    شخصیت خیلی خوبی دارن خانم نظریه.و از بازی ایشون در سریال مدینه لذت بردم.امیدوارم کارهای زیادی در تلویزیون از ایشون ببینیم.
  • مهسا ۱۳۹۳/۰۵/۱۱ - ۰۲:۵۰
    0 1
    خانم نظریه بازیگر محبوب و مورد علاقه من هستند و در فیلم مدینه مثل بقیه فیلم هاشون عالی ایفای نقش کردن امیدوارم ایشون رو بیشتر ببینم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.