چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳

تهیه کننده ای که فقط یک سریال در سال می‌سازد

غفوری: برای ساخت «پایتخت۴» من و سیروس مقدم به تنهایی تصمیم گیرنده نیستیم/ تلویزیون تصمیم قطعی نگرفته است

الهام غفوری-محسن تنابنده-سیروس مقدم

سینما پرس: الهام غفوری تهیه کننده ۳ گانه «پایتخت» در خصوص ساخت سری چهارم این سریال گفت: «سریال «پایتخت» یک گروه است که همگی برای ساخت آن باید به یک نتیجه قطعی برسیم. برای ساخت این سریال من و سیروس مقدم به تنهایی تصمیم گیرنده نیستیم.»

غفوری که همسر سیروس مقدم است در گفتگو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: «برای ساخت «پایتخت ۴» بازیگران، خود سازمان و مدیریت همه باید به یک نتیجه برسیم تا سریال را کلید بزنیم. سازمان باید از ما بخواهد تا سریال را بسازیم.»

وی افزود: «هنوز نامه مکتوبی در خصوص ساخت سریال «پایتخت ۴» از طرف سازمان به دست ما نرسیده است. فعلا تلویزیون تصمیم قطعی برای ساخت «پایتخت ۴» نگرفته است و تا زمانی که تلویزیون برای ساخت یک سریال تصمیم نگیرد، من به عنوان سریال ساز نمی توانم اقدامی داشته باشم.»

تهیه کننده سریال «زیر هشت» در خصوص عدم همکاری خود در پروژه «مدینه» با سیروس مقدم افزود: «خانم تقوایی طرح «مدینه» را تصویب کرده و تمام کارهای آن سریال را انجام داده بودند. من نمی توانم در تمام پروژه ها کنار همسرم باشم، چرا که تولید سریال کار به شدت سختی است.»

غفوری تصریح کرد: «من در سال فقط می توانم یک سریال تولید کنم. پروسه تولید و ساخت سریال، کار به شدت مشکلی است. فراهم شدن شرایط ساخت و آماده شدن متن پروسه زمان بَری است.»

غفوری در پایان در خصوص سریال های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: «سریال «مدینه» را دوست داشتم. «مدینه» سریال زنانه ای بود. سریال «هفت سنگ» را هم همان قسمت اول را دیدم و به نظرم سریال خوبی آمد. مابقی قسمت ها و دیگر سریال ها را ندیدم چرا که در سفر بودم.»

آخرین سریال تلویزیونی الهام غفوری «پایتخت ۳» بود که به کارگردانی سیروس مقدم در ایام نوروز از شبکه اول سیما پخش شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • یک ایرانی ۱۳۹۳/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۴
    1 1
    با وجود توهین و تمسخر مازندرانی های زلال و صادق توسط مجموعه سه گانه پایتخت مخصوصا پایخت3، واقعا عجیب است که آقایان به جای تصحیح رفتار خودشان در فکر توهین های بیشتر با مجموعه 4 آن هستند؟! آیا حق مردمی که به مهمانوازی و صمیمت شهره اند این است که اینچنین دست انداخته شوند؟
  • صالح از مازندران ۱۳۹۳/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۰
    1 0
    ترو خدا پایتخت ۴رو بسازین وگرنه خود کشی میکنم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.