دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

در قیاس با سال های گذشته؛

عضو کمیسیون امنیت ملی: کیفیت برنامه‌های صداوسیما در ماه رمضان پایین آمده است

حجت الله خدائی سوری

سینماپرس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صداوسیما باید به سمتی برود که برنامه های تولیدی ویژه ماه مبارک رمضان از بعد اجتماعی، معنوی، فرهنگی و حتی سیاسی نسبت به سال های قبل بهتر باشد در حالی که امسال شاهد سیر نزولی کیفیت بودیم.

حجت الله خدائی سوری در گفتگویی، با انتقاد از کیفیت برنامه های امسال صداوسیما در ماه مبارک رمضان گفت: متأسفانه کیفیت برنامه های ماه مبارک رمضان تفاوت چندانی با سال های گذشته نداشت بلکه شاید بتوان گفت از سطح پایین تری نسبت به برنامه سال های قبل برخوردار بود.

نماینده مردم دلفان در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه برنامه های ماه مبارک باید عمدتا به مباحث اعتقادی بپردازد و درس زندگی برای مردم باشد اظهار کرد: اغلب خانواده ها درماه مبارک رمضان دور هم جمع هستند و انتظار دارند برنامه ویژه این ماه هر ساله از کیفیت بالاتری نسبت به سال گذشته برخوردار باشد.

وی در ادامه به وظایف رسانه ملی در این عرصه اشاره کرد و افزود: صداوسیما باید به سمتی برود که برنامه های تولیدی ویژه ماه مبارک رمضان از بعد اجتماعی، معنوی، فرهنگی و حتی سیاسی نسبت به سال های قبل بهتر باشد به نحوی که خاطره ای بیاد ماندنی از این ماه برای خانواده ها بر جای بگذارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان به ظرفیت بالای سازمان صداوسیما در بخش تولید فیلم اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است سازمان صداوسیما از تمام ظرفیت خود برای تولید برنامه در ماه مبارک رمضان استفاده کند و در این راستا ضروری است مدیران این سازمان برنامه ریزی بهتری داشته باشند و همانطور که در بخش مقابله با امواج منفی که از سمت غرب روانه کشور می شود، موفق عمل کردند در زمینه تولید برنامه و فیلم نیز عملکرد مثبتی از خود نشان دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.