دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷

فیلمی جدید با موضوع جنایات داعش

شریفی: عباس رافعی «آوازهای سرزمین من» را با بازیگران لبنانی و روسی در لبنان می‌سازد

امیرحسین شریفی

سینماپرس: امیرحسین شریفی تهیه کننده سینمای ایران در پی صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» به کارگردانی عباس رافعی گفت: «برای ساخت این فیلم به کشور لبنان می رویم زیرا تمام لوکیشن های آن در این کشور است و با بازیگران لبنانی و روسی‌ ساخته می شود که البته دو چهره از بازیگران لبنانی هم در این کار حضور خواهند داشت.»

شریفی در گفت و گو با سینماپرس ادامه داد: «هفته آینده من به همراه عباس رافعی به لبنان خواهیم رفت تا قراردادهای بازیگران و عوامل تولید را منعقد کنیم البته بخشی از پیش تولید کار را انجام داده ایم و برای در اختیار داشتن امکانات اولیه ساخت با یک شرکت لبنانی قرارداد بسته ایم. »

وی ادامه داد: «عوامل پشت صحنه به غیر از من و کارگردان تنها گریمور، صدابردار و فیلمبردار از ایران هستند و باقی لبنانی خواهند بود که صدابردار و فیلمبردار به طور قطعی مشخص نشده اما گریمور فیلم مهرداد قلی‌پور است. »

این تهیه کننده با اعلام این که ۴۰ جلسه فیلمبرداری در لبنان دارند اشاره کرد: «فصل خاصی برای فیلمبرداری مدنظر نداریم اما قطعا تا ۱۵ روز آینده کار را در لبنان کلید می زنیم زیرا تاریخ قراردادها از دو هفته دیگر است. »

شریفی با بیان اینکه فیلم را برای جشنواره فجر امسال تولید می کنند در خصوص داستان آن اظهار داشت: «این فیلم مقاومت مردم لبنان را به تصویر می کشد که تا حدودی هم واقعیت تاریخی دارد، در این میان ماجرای عشق یک دختر مسیحی با یک پسر مسلمان پیش می آید. نگاه ما در طرح این قصه این است که همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی و همه مسیحیان در کنار هم به خوبی زندگی می کنند اما گروه هایی هستند مثل داعش که در جامعه سر بلند می کنند و نمی گذارند که آن ها به خوبی در کنار هم به زندگی خود ادامه دهند. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.