جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

الهام پاوه‌نژاد: کیفیت "هفت سنگ" بالاتر از متوسط سریال‌های تلویزیون است

الهام پاوه نژاد در نشست خبری فیلم قلب سیمرغ

نسیم: بازیگر این سریال به «نسیم»، گفت: اگر انصاف داشته باشیم کیفیت این سریال مخاطبان سختگیر را هم راضی کرد/ "هفت سنگ" هم مفرح بود و هم نکات اخلاقی را در داستان‌های مجزای خود گنجانده بود

الهام پاوه نژاد، بازیگز سریال "هفت سنگ" به «نسیم»، گفت: به نظرم فضای کار، فضایی مفرح بود و سعی شد که نکته های اخلاقی نیز در دل این فضا گنجانده شود.

پاوه نژاد با بیان اینکه تنوع داستانی "هفت سنگ" از جمله ویژگیهای آن است، ادامه داد: برخلاف اغلب سریالهای مناسبتی که خط واحدی را در یک مدت چند هفته ای دنبال می‌کنند در "هفت سنگ" علیرغم ثابت بودن شخصیتها اما در هر قسمت داستانهای مجزایی مطرح می شد؛ داستانهایی که در برخی موارد به هم پیوند می خورند.

این بازیگر که در تلویزیون صاحب تجربه های خوبی مانند سریال "یلدا" و "همسران" است درباره اینکه "هفت سنگ" تا چه حد توانست مورد توجه قرار بگیرد، گفت: کیفیت کار بالاتر از حد متوسط سریالهای تلویزیونی است و علاوه بر مخاطب تلویزیونی، مخاطبان سختگیرتر را هم راضی خواهد کرد.

پاوه نژاد درباره کم کاری اش در سینما نیز به «نسیم»، گفت: من بازیگری هستم که بدون توجه به نوع مدیوم و صرفا با توجه به کیفیت متن، نقش انتخاب می کنم و طبیعی است که یک متن خوب تئاتری را به یک کار ضعیف سینمایی ترجیح بدهم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.