شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

روزهای شلوغ یک آهنگساز در گفتگو با سینماپرس

کارن همایونفر: منتظراثری جدید با جهان بسیار شخصی‌ام باشید

کارن همایونفر در  نشست فیلم پل چوبی در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: کارن همایونفر آهنگساز موفق آثار سینمایی و تلویزیونی در گفتگویی با خبرنگار سینماپرس، علاوه بر تشریح کارهای موسیقایی خود اعلام کرد علاقمندان در آلبوم جدیدش منتظر کارن همکایونفری با جهان بسیار شخصی اش باشند.

همایونفر گفت: از ابتدای سال مشغول ساخت موسیقی سریال «مدینه» بودم که فکر می کنم در میان مردم جای خود را پیدا کرد؛ ضمن اینکه موسیقی فیلم «استراحت مطلق» رضا کاهانی را نیز به پایان رساندم.»

وی افزود: «در حال حاضر مشغول ضبط موسیقی فیلم بهمن فرمان آرا هستم. فکر می کنم فیلم «دلم می خواد» یعد از فیلم «خاک آشنا» یکی از زیباترین فیلم های ایشان است.»

آهنگساز فیلم «پل چوبی» در ادامه اظهار داشت: «بعد از اتمام موسیقی فیلم «دلم می خواد» ساخت موسیقی سریال «ابله» کمال تبریزی را شروع میکنم. تعدادی هم قرارداد کاری تا سال آینده دارم که فعلا ترجیح می دهم خبرش را رسانه ای نکنم. اما یک آلبوم موسیقی در حوزه پاپ آماده انتشار دارم.»

وی افزود: «از یکی دو سال گذشته کارهای این آلبوم را انجام داده ام. در این آلبوم علاوه بر آهنگسازی، نوازندگی پیانو را هم برعهده داشته ام. این آلبوم موسیقی یکی از بهترین کارهای موسیقایی من است که فکر می کنم دیگر نمی توانم مثل آن را خلق کنم. در این آلبوم کارن همایونفر بیرون از سینما و تلویزیون را با جهان بسیار شخصی خودش می شنوید.»

همایونفر تصریح کرد: «بعد از آلبوم «خاطرات مبهم» همکاری با خواننده ای به صورت انتشار آلبوم رسمی نداشته ام. در این آلبوم سعی کردم اتفاقات تازه ای رخ دهد؛ برخلاف دیگران که می خواهند اتفاقات تازه ای در آلبوم و آثارشان بوجود بیاید که نمی افتد. این آلبوم برای من و حتی نوازندگان کار، تازگی خاصی داشت. بابک ریاحی پور این کار را پاپ هوشمند عنوان کرد.»

همایونفر در پایان همچنین اظهار داشت: «آلبوم «من پرویز پرستویی» که من آهنگسازی آن را بر عهده داشتم و مدتی است منتشر شده، در اصل دکلمه این هنرمند سینماست. این مجموعه نفیس به ۲ صورت منتشر شده؛ مجموعه ای با مبلغ ۱۳۰ هزار تومان که شامل کتاب نقره کوب، دی وی دی و سی دی کار می باشد و مجموعه دیگر در یک سی دی است که با قیمتی مناسب برای عموم مخاطب منتشر شده است.»

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.