جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

بازیگر «ستایش»: باورپذیری گریم به تمایل بازیگر بستگی دارد/ در فصل سوم حضور پررنگ‌تری خواهم داشت

قربان نجفی

سینماپرس: قربان نجفی بازیگر سریال «ستایش» در خصوص گریم خود در این سریال گفت: «گریم به ۲ چیز بستگی دارد؛ قابلیت صورت بازیگر و تمایل بازیگر به اجرای گریم. برای من هر دو فاکتور موجود بود چرا که شخصا به گریم های باورپذیر علاقه دارم.»

نجفی که نسبت به سایر بازیگران «ستایش ۲» از چهره پردازی باورپذیرتری برخوردار بوده و کهولت سن در وی به خوبی لحاظ شده است در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «گریم بخش عمده یک اثر هنری است. وقتی یک گریم برروی بازیگر انجام می شود، بازیگر لایه به لایه از خودش دور و به کاراکتر مورد نظر کارگردان نزدیک می شود و درست به مانند ماسکی که به روی صورت زده باشیم از خودمان دور می شویم.»

وی تصریح کرد: «برای موفقیت یک اثر هنری، همه عوامل کار و چینش شان در کنار هم مهم است. گریم هم یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت یک اثر هنری به حساب می آید. کار کردن با سعید سلطانی خیلی لذت بخش است چرا که بازیگر را به ادامه کار تشویق می کند.»

نجفی اظهار داشت: «سریال «ستایش۲» در حال پخش قسمت های پایانی خود است و من در فصل سوم نقش پررنگ تری در آن خواهم داشت. چرا که کاراکتری که من نقش آن را ایفا می کنم از ابتدا در طرح سریال وجود داشت.»

این بازیگر افزود: «طرح این سریال در اصل در ۲۴ قسمت برای فصل اول عنوان شده بود. «ستایش» یک طرح کلی داشت و از ابتدا پیش بینی برای این تعدد فصول وجود نداشت اما در زمان فیلمبرداری متوجه شدند که سریال توانایی تبدیل شدن به چند فصل را دارد. وقتی مخاطب از یک سریال استقبال می کند، سازندگان هم آن را ادامه می دهند.»

وی در خصوص طولانی بودن سریال و عدم باورپذیری آن برای مخاطب افزود: «سریال سازی در دنیا متفاوت شده است. سریالی که برای رفع نیاز مخاطب نوشته و ساخته می شود سریالی است که در راستای قصه تولید می شود؛ ما در «ستایش» قصه ای داریم که قابلیت ۵۰ ساعت را دارد.»

نجفی که فعالیت های خود را در عرصه رادیو ادامه می دهد، در پایان افزود: «جدا از اینکه سریال در قسمت های کمتری می توانست جمع و تمام شود، من ایراد خاصی در آن نمی بینم. مردم این سریال را با اشتیاق می بینند. قبول دارم که این سریال نیاز برخی از مخاطبین را برآورده نمی کند اما باید در نظر گرفت که سریال برای عموم مردم نوشته و کار می شود.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.