سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

نیمه شب دیشب رخ داد

رابین ویلیامز، بازیگر سرشناس سینمای آمریکا خودکشی کرد/ اوباما تسلیت گفت

رابین ویلیامز*

سینماپرس: رابین ویلیامز بازیگر مشهور هالیوودی در سن ۶۳ سالگی مختلف درگذشت.

به گزارش سینماپرس،  به نقل از بی بی سی، پلیس کالیفرنیا احتمال می دهد که او خودکشی کرده باشد. پلیس می گوید که حوالی ظهر به وقت محلی، نیروهای اورژانس به خانه او رفتند و جسد بی جان او را یافتند.

رابین ویلیامز فیلم های بسیاری بازی کرده که از جمله آنها می توان به «صبح بخیر ویتنام»، «خانم داتفایر»، «انجمن شاعران مرده» و «گود ویل هانتینگ» اشاره کرد. او برای بازی در این آخری جایزه اسکار گرفت.

او در ماه ژوئیه برای آنچه که خودش «خرده کاری» می نامید به یک مرکز ترک اعتیاد رفته بود.

پلیس گفته آنچه به نظر می رسد این است که ویلیامز از خفگی مرده است، اما اظهار نظر دقیق در این خصوص را به بعد موکول کرد که گزارش پزشکی قانونی منتشر شود.

همسر رابین ویلیامز، بیانیه ای منتشر کرده و گفته عمیقا دل شکسته است.

در این بیانیه، او از مردم خواسته تا اجازه دهند که خانواده با اندوهشان بسازند: امیدواریم که تمرکز بر مرگ رابین نباشد، بلکه تمرکز بر بی شمار لحظه ای باشد که او به مردم شادی و خنده هدیه داد.

ویلیامز از ازدواج های قبلی اش، سه فرزند داشت.

رابین ویلیامز، متولد سال ۱۹۵۱ میلادی در شهر شیکاگو بود. در دوره دبیرستان وارد گروه تئاتر شد و برای یادگیری تئاتر به مدرسه معتبر جولیارد در نیویورک رفت.

یکی از معلم هایش او را تشویق کرد تا بخت خود را در کمدی بیازماید.

نخستین بار او در یک مجموعه تلویزیونی در سالهای ۷۰ میلادی به نام «مورک و میندی» درخشید. او نقش یک آدم فضایی عجیب را در آن سریال بازی می کرد.

او در کنار بازی در فیلم های سینمایی در تمام سال های فعالیتش روی صحنه هم برنامه های کمدی اجرا می کرد.

مارا باکسبام، سخنگوی مطبوعاتی رابین ویلیامز اعلام کرد که او در ماه‌های آخر زندگی شدید افسرده شده بود.

بر اساس همین گزارش،  اوباما رییس جمهوری آمریکا با صدور اعلامیه ای درباره درگذشت ویلیامز نوشته است: رابین ویلیامز یک مرد فضایی، یک دکتر، یک نابغه، یک خدمتکار، یک رییس جمهوری، یک استاد، پتیرپن و هر چیز دیگری که بتوانید فکرش را کنید بود. اما او کی بود. او به عنوان یک بیگانه وارد زندگی ما شد- اما همه عناصر روح انسانی را برای ما ملموس کرد. او آمریکا را به گریه درآورد. او استعداد نامتناهی‌اش را به راحتی به آنهایی که به آن نیاز داشتند هدیه کرد- از همه سنگرهای ما در طول مرزها تا خیابان‌های خودمان.

نظرات

  • حسن ۱۳۹۳/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۵
    2 0
    وحشتناکه...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.