یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸

نتایج نظرسنجی یک سایت امریکایی از مردم؛

بدترین‌ فیلم‌های سال کدامند؟/ رتبه‌های چهارم و هفتم برای «نوح» و «پلیس آهنی»

فیلم سینمایی نوح*

سینماپرس: ده فیلم بدتر امسال به انتخاب تماشاگران امریکایی در حالی اعلام شده است که در میان آنها فیلم‌های پر ادعایی چون «گودزیلا»، «نوح» و «پلیس آهنی» به چشم می‌خورد و از طرفی بازیگران مشهوری چون جانی دپ، راسل کرو و آنجلینا جولی در آنها بازی دارند.

بنا بر این گزارش سایت رولینگ استون در نظرسنجی از تماشاگران امریکایی فیلم های به نمایش در آمده در نیمه اول سال اسامی ده فیلم بدتر سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد که به شرح زیرند:

رتبه دهم/ تعالی 

این فیلم که جدیدترین فیلم جانی دپ در مقام بازیگر است درباره دانشمندی است که توسط نیروهای تندروی مخالف با تکنولوژی ترور می شود اما مغزش با رایانه ای بزرگ در هم می آمیزد و می تواند از طریق ان زندگی داشته باشد.

همه حرف فیلم این است که تکنولوژی روزی ما را خواهد کشت که بارها در فیلم های مختلف تکرار شده است.

رتبه نهم/ افسانه هرکول

یکی از بدترین اقتباس های سینمایی از داستان هرکول به کارگردانی برت رتنر.

استفاده از یک ورزشکار بدنساز برای بازی یکی از بزرگترین اشتباهات این فیلم خسته کننده و بی سرو ته است.

رتبه هشتم/ همسایه ها

درست است که ساخت فیلم کمدی این روزها ریسک است و در کل کمدی خوب نادر است اما همسایه ها نه تبد که یک فیلم افتضاح با کاراکترهای غیرقابل باور سطحی است.

رتبه هفتم/ پلیس آهنی

پلیس آهنی

از  دوباره سازی فیلم موفق پل ورهوفن فقط چند صحنه زد و خورد و نجات بچه و تیراندازی درآمده که ایده اولیه را به قتل رسانده است!

مبارزه با جرم از تهران تا دیترویت در نیمه دوم قرن ۲۱ فکر احمقانه ای برای یک فیلمنامه امروزی به نظر می رسد.

رتبه ششم/ ابلیس

ابلیس علیرغم ضعف ساختاری و داستان تکراری ملکه شرور جادوگر برای دیزنی نیم میلیون دلار فروش داشته است که نباید شک کرد فقط به خاطر حضور انجلینا جولی در آن است و البته اگر فیلم بعدی وی همین ضعفها را داشته باشد از تماشاگرانش به شدت کم خواهد شد.

رتبه پنجم/ من:فرانکشتین

اگر مری شلی زنده بود و این فیلم را می دید غیرممکن بود متوجه شود که این فرانکشتین همان موجود بیچاره ای است که وی در مسابقه داستان نویسی با برام استوکر و دو نویسنده دیگر در قلب قلعه ای قدیمی انجام داد تا سرشان گرم شود!

فیلم لبریز از روابط بی منطق، کنش های بی مورد و عکس العمل های بی دلیل کاراکترهایی است که مشخص نیست چه ارتباطی با هم دارند!

رتبه چهارم: نوح

لائیسیته سازی جهان با طوفان نوح آرونوفسکی

ساخته جدید آرونوفسکی هیچ ارتباطی با نوح پیامبر ندارد و در عین حال داستان زندگی اوست!

همانطور که از این کارگردان انتظار می رفت وی تحریف شده ترین اقتباس از داستان زندگی این پیامبر را به تصویر کشیده است و در ان نوح را انسانی عصبی و قاتل و سنگدل معرفی می کند که سعی در از بین بردن نسل انسان بر زمین دارد تا این کره خاکی سالم بماند. برای چه و که اش را باید از کارگردان پرسید!

رتبه سوم: یک میلیون روش برای مردن

وقتی ملغمه ای از ژانر وسترن و ملودرام شهری با کمدی در هم بیامیزد نتیجه فیلمی خواهد شد با عنوان یک میلیون روش برای مردن که رتبه سوم بدترین ها از نگاه مردم را خواهد آورد!

رتبه دوم: مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲

بازسازی یک فیلم به فاصله ده سال با همان داستان و همان نوع ساختار و فقط تغییر بازیگران باعث می شود دومین فیلم جدید مرد عنکبوتی دیدنی نباشد.

رتبه اول: گودزیلا

گودزیلا

پس از اعتراض ژاپنی ها به شاهکار جدید هالیوود درباره گودزیلا اینک نوبت مردم امریکاست که این فیلم را بدترین فیلم سال انتخاب کنند.

به نظر می رسد هالیوود به اتمام سوژه ها رسیده و با توسل به فیلم های موفق قدیمی سعی در بازگشت به دوران پرشکوهش دارد اما این مردم هستند که باید فیلم ها را دوست داشته باشند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.