چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

در گفتگو با سینماپرس

هاشم زاده: بازنویسی نهایی فیلم‌نامه سریال «پرواز در ارتفاع صفر» تا ۱ ماه دیگر آماده می‌شود

ناصر هاشم زاده*

سینماپرس: ناصر هاشم زاده که چند ماهی است بازنویسی سریال «پرواز در ارتفاع صفر» را بر عهده گرفته است، گفت: « این فیلم نامه هنوز کامل نشده است، اما در تلاش هستم که تا ۱ ماه آینده بازنویسی آن را به پایان برسانم.»

هاشم زاده در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «تهیه کنندگی این سریال به عهده محمد نشاط است و هنوز کارگردان آن انتخاب نشده است. بعد از پایان فیلم نامه سیما فیلم و محمد نشاط برای انتخاب کارگردان آن، تصمیم می گیرند.»

به گزارش سینماپرس پیش از این قرار بود سامان سالور این سریال را کارگردانی کند که به دلیل طولانی شدن پروژه، از کارگردانی آن استعفا داد.

به گزارش سینماپرس پیش از این سالور در خصوص علت کناره گیری‌اش از ساخت سریال گفت: «شرایط تصمیم‌گیری مدیران صدا و سیما شرایط خوبی نیست و باید گفت من یک سال و نیم وقت خود را برای فیلمنامه‌ای گذاشتم که در‌ این مدت مکرراً گفتند باید بازنویسی شود. حتی با گروه بازنویسی که معاونت سیما معرفی کرد ‌این فیلمنامه را باز نویسی کردیم.»

بنابراین گزارش، این مجموعه که با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود به روایت زندگی یک خلبان جنگی می‌پردازد که در ابتدای جنگ  متوجه می‌شود نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند.

«پرواز در ارتفاع صفر» در ۷ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود

هاشم زاده تاکنون فیلم نامه های «بید مجنون»، «ما همه گناهکاریم» ، «سیب و سلما» و... را نگاشته است. همچنین وی مشاور فیلم نامه برای فیلم هایی چون «دلخون»، «زیر نو ماه»، «آواز گنجشک ها» و ... بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.