چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

فیلم علیمردانی در برابر دوربین فرزند کلاری

کوهیار کلاری: هفته دیگر «مشرف به کوچه بی‌نام» کلید می خورد

کوهیار کلاری*

سینماپرس: کوهیار کلاری فرزند محمود کلاری فیلمبردار پیشکسوت سینما گفت: «هفته آینده فیلم هاتف علیمردانی کلید می خورد.»

کلاری در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «فیلمبرداری فیلم «مشرف به کوچه بی نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی را از هفته آینده شروع خواهم کرد.»

فیلم «مشرف به کوچه بی نام» داستان خانواده ۵ نفره است که درگیر مشکلات عدید‌ه‌ای هستند و بروز یک حادثه همه چیز را به هم می‌ریزد. هاتف علیمردانی در فیلم جدید خود به سراغ دختران جوان رفته و به آسیب شناسی مشکلات آنان می‌پردازد. علیمردانی برای این فیلم از دخترانی در فاصله سنی ۱۶ تا ۲۵ سال تست بازیگری گرفت. به گزارش سینماپرس تاکنون حضور پانته آ بهرام در این فیلم قطعی شده است.

علیمردانی در گفتگویی عنوان کرده که این فیلم با ۲ فیلم قبلی اش متفاوت است: «تفاوت اساسی «مشرف به کوچه های بی نام» با دو فیلم قبلی ام این است که از بازیگران حرفه ای بیشتری استفاده می کنم، اما به رسم همیشه قرار است عده ای از چهره های جوان و جدید را به سینما معرفی کنم و این بار این فرصت به دختران جوان داده شده است. من در «به خاطر پونه» تنها از دو چهره حرفه ای یعنی فرهاد اصلانی و هانیه توسلی استفاده کردم و بقیه بازیگران همگی چهره های جدید بودند. این اتفاق در «مردن به وقت شهریور» نیز به شکل جدی تری دنبال شد تا حدی که یکی از بازیگرانم کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگری مرد شد. همین که صبا گرگین پور در کنار کسانی چون اکبر عبدی، فرهاد اصلانی و بابک حمیدیان قرار گرفت، یعنی من رسالت خودم را انجام داده ام.»

علیمردانی تا کنون فیلم های «به خاطر پونه» و «مردن به وقت شهریور» را کارگردانی کرده است. وی همچنین در حال حاضر فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور»‌ را در نوبت اکران دارد.

کوهیار کلاری نیز تاکنون فیلمبرداری فیلم های «کارگردان مشغول کارند»، «خواب لیلا» و «تمشک» را برعهده داشته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.