پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱

بداخلاق‌ترین هنرپیشگان کدامند؟

۱۰ بازیگر هالیوودی که سینمایی‌ها از آنها متنفرند!/ از مارلون براندو و بروس ویلیس تا جنیفر لوپز و جولیا رابرتز

جنیفر لوپز*

سینماپرس: بازیگران محبوب‌ترین قشر سینما بین مردمند اما همین چهره‌های دوست داشتنی در زندگی کاری خود گاه چنان بداخلاقند که باعث نفرت همکاران خود می‌شوند و این نفرت به ویژه در کارگردانانی که با آنها کار کرده اند بیشتر است.

بنا بر گزارش سایت اینترشنمنت جین هاکمن؛ بازیگر سینمای کلاسیک منفورترین و مندی پتینکین؛ بازیگر سریال های مشهور زادگاه (homeland) و اذهان جنایی آخرین آنها در جدول یازده نفره منفورترین ها هستند.

جین هاکمن/ بازیگر فیلم‌های پدرخوانده و ارتباط فرانسوی 

جین هاکمن*

این برنده اسکار بددهن ترین و بی ادب ترین بازیگر شناخته شده هالیوود در بین همکاران خود است. 

معروف است که در صحنه تمرین یک فیلم به وس اندرسون کارگردان که روی صندلی نشسته بود دستور داده بود: پاشو شلوارت رو بکش بالا بیا این ور و مثل یه مرد کار کن!

آنجلیکا هیوستون دختر جان هیوستن معروف نیز در خاطرات خود نوشته است: گوئینت پالترو و وس از کار با جین وحشتزده بودند و وس به من توصیه کرد تا پایان فیلمبرداری اطراف هاکمن دیده نشوم!

لیندسی لوهان/ بازیگر فیلم می دانم چه کسی مرا به قتل رسانده است

لیندسی لوهان*

این خواننده که به دلیل شهرتش بازیگر شده اما در حقیقت استعداد بازیگری ندارد به خشمگین ترین زن هالیوود مشهور است و برای کوچکترین مسئله بی اهمیتی از کوره در می رود.

معروف است که با دو روز تاخیر سر صحنه ها حاضر می شود و وقتی که در حال بازی است هیچ جنبنده ای نباید اطرافش باشد وگرنه همه را تا پایان فلیمبرداری گروگان می گیرد!

ویلیام شاتنر/ بازیگر سریال پیشتازان فضا

ویلیام شاتنر*

شاتنر سرخودترین بازیگر هالیوود است و به دلیل حافظه ضعیفی که دارد دیالوگها را از خود می گوید و این بداهه ها را بهتر از متن فیلمنامه نویسان بی سواد می داند! 

همکارانش در  فیلم «استار ترک» به همین دلیل دچار مشکلات زیادی شدند و تمام تمرین های آنهخا دستخوش تغییر شد. 

کریستین بیل/ بازیگر سلسله فیلم‌های بتمن نولان و ماشینیست

کریستن بیل*

معروف است که بیل مدام با فیلمبرداران در حال مشاجره است چرا که اعتقاد دارد دوربین باید بازیگر را در کادر قرار دهد نه این که ابزیگر در کادر دوربین بازی کند! 

برای همین هنگام فیلمبرداری مدام از کادر خارج می شود و برای برداشت دوم آنقدر غر می زند که مدیر فیلمبرداری را جان به لب می کند.

البته در فیلم های بتمن که نولان نظارت مستقیم بر فیلمبرداری داشت این اتفاق خیلی کم روی داده است.

بروس ویلیس/ بازیگر فیلم های جان سخت و قصه های عامه پسند

بروس ویلیس*

بروس ویلیس معروف است به عذاب دهنده روحی کارگردانان و بدتر از آن «بازیگر جهنمی عکاسان خبری » نام گرفته است. 

وی سختگیرترین بازیگر دنیا برای عکس انداختن است و از ان نفرت دارد به طوری که عکاسان صحنه فیلم و عکاسان خبری روزهایی را که مجبور به حضور در سر صحنه های فیلم وی هستند روز جهنمی می خوانند.

جولیا رابرتز/ بازیگر فیلم های پرونده حقوقی پلیکان 

جولیا رابرتز*

سال ۱۹۹۱ جولیا رابرتز در حالی در فیلم پیتر پن ساخته اسپیلبرگ بازی می کرد که به تازگی از کیفر ساترلند جدا شده بود و بسیار بداخلاق بود. وی نقش تینکربل را داشت اما انقدر با همکارانش بدرفتاری می کرد که وی را تینکرهل(tinkerhell) به معنای تینکر جهنمی نام داده بودند!

جنیفر لوپز / بازیگر مادرشوهر هیولا

جنیفر لوپز*

این خواننده و بازیگر هالیوودی به دلیل بالا رفتن سنش و رسیدن به ۴۲ سالگی به شدت پرخاشگر شده و در برنامه اخیر تلویزیونی زنده ای که داشت با لحن بسیار بدی با مجری صحبت کرد و دلیلش پرسیدن سوالی راجع به سن وی و موارد پیرامونی آن بود. 

استیون سیگال/ بازیگر فیلم سخت جان  

استیون سیگال*

استیون سیگال در اصل رزمی کار متبحری است که بازی انچنانی ای از وس دیده نشده اما در صحنه فیلمبرداری بسیار جدی و خشن است و حرف همان است که وی می گوید و نه پیشنهادی را می پذیرد و نه انتقادی را می شنود.

بارها شده که منتقدان سر صحنه فیلم را بلند کرده و به دیوار کوبیده است!

مارلون براندو/ بازیگر پدرخوانده و اتوبوسی به نام هوس

مارلون براندو*

براندو از تنبل ترین و زیرکار در رفتنی ترین بازیگر دنیا به شمار می رود و در کتابی که خاطراتش را در آن نوشته بارها به این نکته اعتراف کرده است.

وی در فیلم اینک آخر زمان به دلیل گرمای بیش از حد و با وجود شش ماه فیلمبرداری ناگهانی سر خود را از ته می تراشد و وقتی کاپولا کارگردان فیلم وی را با این سر و وضع می بیند و می فهمد که برخی پلان ها را دوبراه باید فیلمبرداری کند به حال سکته می افتد اما براندو وی را توجیه می کند که این قیافه دراماتیک تر است و فیلم بهتری بیرون خواهد آمد. فیلمی که تهیه آن چهار سال طول کشید!

مندی پتینکین/ بازیگر سریال های زادگاه و اذهان جنایی

مندی پتینکین*

معروف است به بازیگری فردی و اجتماع گریز که دوست ندارد هیچ کارگردانی راجع به بازی اش نظر بدهد.

وی درباره این موضوع می گوید: نظر دادن درباره بازی یک بازیگر معنا ندارد. یا کارگردان این بازی را دوست دارد یا ندارد! اگر دوست دارد از آن بازیگر استفاده می کند وگرنه نباید دخالت کند!

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.