چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

گرافیک شبکه دو از اول مهر متحول می‌شود

آرم شبکه دو سیما*

مهر: مسئول گرافیک تلویزیونی شبکه دو اعلام کرد از آغاز مهر ماه متناسب با فصل جدید مردم چهره جدیدی را از این شبکه مشاهده خواهند کرد.

فرهاد مختاری در گفتگو با مهر با اعلام اینکه این تغییر در راستای اهمیت دادن به مخاطبان، اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: در سال‌های اخیر سلیقه مردم تغییر  کرده و همین عامل موجب شده که شبکه‌ها به سمت زیباتر شدن پیش بروند و تلاش کنند تا اطلاع رسانی‌شان علمی‌تر باشد.

وی تصریح کرد: اهمیت زیبایی قاب تلویزیون، نیاز مردم برای دریافت اطلاعات به شیوه‌های مناسب و فضای رقابتی موجب شده که امروز همه شبکه‌ها  نسبت به بهتر کردن رخ شبکه و ظاهر خود اقدام کنند، در همین رابطه شبکه دو نیز که از ۲ سال پیش تلاش برای ایجاد هویت گرافیکی خود را آغاز کرده، امسال هم در جهت ارتقای کیفی آن حرکت می‌کند.

مدیر گروه نوجوان شبکه دو تأکید کرد: سیاست ما ارتقا گرافیک شبکه بر مبنای هویت تعریف شده است، به این معنا که در بسته گرافیکی جدید ترکیب رنگی، لوگو و موسیقی‌هایی که از آنها استفاده می‌کردیم، ثابت خواهند بود، اما تکنیک‌های ساخت و سناریو تغییر خواهد کرد.

مختاری افزود: سعی خواهیم کرد از سناریوهای جذابتری برای کارهای کوتاه استفاده کنیم. تلاش می‌شود تا همه چیز بر مبنای علمی و هنری استوار و متناسب با تعریف شبکه دو باشد. این کار زمان بر و و گروهی است و به تدریج با تولید بسته‌های مناسبتی ویژه و دیگر نیازها کامل خواهد شد.

مسئول گرافیک تلویزیونی شبکه دو در پایان گفت: تصمیم مدیریت شبکه بر زیبایی هر چه بیشتر چهره شبکه و استفاده از روش‌های نوین اعلام و اطلاع رسانی است که باید موجب افزایش کشش، ریتم و نهایتا رضایت مردم شود و من همراه با دیگر همکارانم برای همین منظور تلاش می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.