شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵

محسن محسنی نسب:

«لامپ ۱۰۰» آبان‌ماه به سینماها می‌آید/ «مجانی» در صورت حصول همه توافقات اول پائیز کلید می‌خورد

محسن محسنی نسب*

سینماپرس: فیلم سینمایی «لامپ ۱۰۰» با موضوع اعتیاد و حاشیه های زندگی یک فرد معتاد به تهیه کنندگی محسن محسنی نسب و کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده است «لامپ۱۰۰» اول آبان در سینماها اکران می‌شود.

محسن محسنی نسب تهیه کننده سینما درگفتگو با خبرنگارسینماپرس گفت: رضا سرتیپی پخش فیلم سینمایی « لامپ ۱۰۰» را برعهده دارد و با صحبت هایی که با مسئولان سینما فرهنگ صورت گرفته این فیلم اول آبان در این سینما اکران می شود.

وی ادامه داد: « لامپ ۱۰۰» از جمله فیلمهای راه یافته به سی و دومین جشنواره فیلم فجر سال ۹۲ در بخش نوعی نگاه بود.

وی درخصوص داستان فیلم سینمایی«لامپ ۱۰۰» افزود: داستان «لامپ ۱۰۰»، زندگی فرزین با بازی « محسن تنابنده » را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می کند .

ازجمله عوامل فیلم سینمایی« لامپ ۱۰۰» میتوان به تهیه کنندگان : محسن محسنی نسب واحسان دلاویز، نویسنده و کارگردان : سعید آقا خانی، مجری طرح : محسن تنابنده، مدیر تولید : حسن مصطفوی، مدیر فیلمبرداری : امیر معقولی، طراح چهره پردازی : عبدالله اسکندری، صدابردار : مهران ملکوتی، طراح صحنه و لباس : گلرخ حقیقی و تدوین : بهرام دهقانی اشاره کرد.

محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، حمید لولایی، پوریا پورسرخ، رضا رویگری، جمال اجلالی، مهرداد صدیقیان و مهران غفوریان  ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند .

بر اساس این گزارش محسنی نسب در خصوص فیلم سینمایی «مجانی» نیز گفت: لوکشین‌های «مجانی» در ترکیه انتخاب شده اند و با برخی از بازیگران مطرح و سرشناس سینمای ترکیه مذاکراتی داشته ایم  امابا وجود حضور این بازیگران در سریال‌های دیگر ترکیه ای، به توافق نهایی  نرسیدیم و قرار شد وکیلی از طرف ما با آنها مذاکرات نهایی را انجام بدهد.

وی در خصوص داستان فیلم سینمایی«مجانی» توضیح داد: موضوع فیلم درخصوص فجایع جنگ داخلی سوریه و عراق است که به  زندگی مردم جنگ زده این دو کشور می‌پردازدکه مجبور به مهاجرت به کشورهای همسایه بخصوص ترکیه می‌شوند و در این کشور مورد تهاجم قاچاقچیان آمریکایی و غربی قرار می‌گیرند و اعضای  بدن آنها بخصوص مردان و پسران جوان را می فروشند و زنان و دختران را مورد آزار جنسی قرارمی دهند.

محسنی نسب در ادامه بیان کرد: امکان حضور یک بازیگر ایرانی که به زبان انگلیسی تسلط دارد در یکی از نقش‌های خاص فیلم وجود دارد و عوامل پشت صحنه هم همگی ایرانی هستند اما هنوز با آنها به توافق نهایی نرسیده ایم انشالله تا اواخر هفته آینده با عوامل پشت صحنه به توافق نهایی دست پیدا خواهیم کرد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: انشااله با فراهم شدن همه امکانات فیلم سینمایی تلاش میکنیم «مجانی» اواسط مهرماه سال جاری کلید بخورد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.