جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

همراه با ۴۸۳ پایگاه بسیج طلاب و روحانیون

۱۷۸ کانون بسیج هنرمندان به میزبانان جشنواره فیلم مقاومت در سراسر کشور افزوده شدند

آرم مقاومت

سینماپرس: امور استان‌های سیزدهمین دوره این جشنواره اعلام کرد؛ تاکنون بیش از ۴۸۳ پایگاه بسیج طلاب و روحانیون و حدود ۱۷۸ کانون بسیج هنرمندان میزبان جشنواره فیلم مقاومت شده‌اند و این تعداد همچنان در حاضر افزایش است

به گزارش سینماپرس، جشنواره فیلم مقاومت قرار است علاوه بر تهران، در بسیاری از شهرهای کشور برگزار شود. پیش‌بینی می‌شود که صدها کانون بسیج هنرمندان، بسیج طلاب و روحانیون و واحد آموزش عالی در شهرهای مختلف، فیلم‌های منتخب سیزدهمین جشنواره مقاومت را به نمایش درآورند.

بر اساس ستاد امور استان‌های جشنواره مقاومت، تاکنون میزبانی بیش از ۴۸۳ پایگاه بسیج طلاب و روحانیون و ۱۷۸ کانون بسیج هنرمندان قطعی شده است و روند اعلام آمادگی پایگاه‌ها و کانون‌ها همچنان ادامه دارد.

کانون‌های بسیج هنرمندان، پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون و همچنین پایگاه‌های بسیج دانشجویی در شهرستان‌های مختلف می‌توانند درخواست میزبانی خود از این رویداد ملی را به ستاد مرکزی جشنواره اعلام کنند.

مهیا کردن بسترهای برگزاری جشنواره در شهرهای مختلف برای استفاده و بهره گیری طیف‌ها و طبقات مختلف جامعه، فراگیری مخاطبان، مردمی‌تر شدن، تمرکززدایی، اهتمام به گروه‌های مختلف اجتماعی، لزوم شناخت مستقیم و ملموس طلاب و دانشجویان با آثار سینمای مقاومت است.

شایان ذکر است؛ سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.