جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

«خط ویژه» نیامده، قاچاق شد!

خط ویژه*

ایسنا: نسخه ویدئویی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی، یک روز پس از انتشار قاچاق شد!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نسخه نمایش خانگی فیلم «خط ویژه» از ۲۹ مردادماه در سراسر کشور توزیع شد، اما به فاصله کمتر از یک روز، نسخه‌های باکیفیت این فیلم روی اینترنت کپی شده است!

این فیلم سینمایی، یکی از فیلم‌های پرفروش امسال سینمای ایران بود که در سی و دومین جشنواره فجر توانست یکی از دو سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را کسب کند.

مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی‌مرام، محسن کیایی، سام قریبیان، میترا حجار، پریناز ایزدیار و... بازیگران این فیلم هستند.

به گزارش ایسنا، بحث قاچاق فیلم‌ها یکی از معضلات سینمای ایران است که در سال‌های گذشته چندان به آن پرداخته نشده است. مبارزه با قاچاق فیلم ابتدا در موسسه رسانه‌های تصویری پیگیری می‌شد، اما چند سال قبل این وظیفه به ستادی به همین نام در وزارت ارشاد سپرده شد.

با توجه به مسائل پیش آمده در این خصوص، گمانه‌زنی‌ها و شنیده‌ها حاکی از آن است که به دلیل کافی نبودن کارآمدی این ستاد، پیگیری قاچاق محصولات فرهنگی در شبکه نمایش خانگی قرار است مجددا به موسسه رسانه‌های تصویری بازگردد تا با نگاهی تخصصی‌تر، این بحث را در دستور کار قرار دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.