سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

با تقدیم به کودکان غزه

فلاح پور: «نفربر» با بازی مهدی سلوکی دوشنبه هفته آینده کلید می‌خورد

اسماعیل فلاح پور

سینماپرس:اسماعیل فلاح پور کارگردان فیلمهای تلویزیونی گفت:« نفربر» دو بازیگر اصلی دارد که فعلا با «مهدی سلوکی» برای ایفای این نقش به توافق رسیده ایم. «نفربر» هفته آینده ۱۰ شهریور در شهرک غزالی آغاز می شود.

اسماعیل فلاح پور درگفتگو با خبرنگارسینماپرس گفت: نقش مقابل سلوکی که یک دختر جنوبی است را یک بازیگر لبنانی بازی خواهد کرد که در حال مذاکره با او هستیم و انشالله با قطعی شدن حضور این بازیگر در«نفربر» نام آن اعلام می‌شود.

وی در خصوص لوکیشن های تله فیلم«نفربر» افزود: کل فیلم در شهرک دفاع مقدس، منطقه ای حوالی شهرک مرتضی گرد و اتوبان خلیج فارس گرفته می‌شود، در حال حاضر مشغول ساخت لوکیشن دهکده ای کوچک از جنوب کشور درشهرک غزالی هستیم.

وی در تشریح خلاصه داستان فیلم گفت: «نفربر» داستان یک عکاس بسیجی با بازی «مهدی سلوکی» است که از گردان بازمی‌ماند و راه را گم می‌کند. شب به دهکده ای می‌رسد که تمام مردم توسط نیروهای عراقی به قتل رسیده اند. در این دهکده یک زن و تعدادی کودک زنده مانده اند که این عکاس تلاش می‌کند که آنها را از این دهکده به جای امنی ببرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: «نفربر» تمثیلی از بچه های غزه است و ما این فیلم را به کودکان مظلوم فلسطین تقدیم می‌کنیم.

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به تهیه کنند:مصطفی علمی فرد، کارگردان:اسماعیل فلاح پور، مدیرتصویربرداری:هومن سلماسی، طراحه صحنه:کیوان ذوالفقاری، مدیرتولید:محمد افراغی و دستیار یک کارگردان:حبیب قلی زاده اشاره کرد.

لازم به ذکراست: اسماعيل فلاح‌پور، کارگردان ایرانی در سال ۱۳۶۴ ديده به جهان گشود. وی فعاليت‌های هنری خود را از سال ۱۳۶۳ و با انجمن سينمای جوان ايران آغاز كرد. وی در سال ۱۳۶۴ دوره كارشناسی سينما و در سال  كه اولين دوره كارشناسی ارشد سينما در ايران برگزار شد، موفق به دريافت مدرك كارشناسی ارشد سينما گرديد.

از فعاليت‌های هنری فلاح‌پور می‌توان به منتقد آثار سينمايی و تلويزيونی و همكاری با مطبوعات سينمايی طی سالهای ۱۳۶۷تا ۱۳۷۳ و تدريس در كلاس‌های كنكور هنر اشاره كرد.

وی اولين فيلم تلويزيونی خود را در سال به نام «تا صبح» برای گروه تلويزيونی سپاه و اولين فيلم سينمای بلند بنام «يك حرفه‌ای» را در سال ۱۳۷۴ و دومين فيلم سينمايی بلند را بنام «تيك» در سال ۱۳۸۰ كارگردانی كرد.

از آثار مستند وی می‌توان به تبليغاتی و آموزشی وی از جمله آموزش زبان عربی، آموزش كامپيوتر، مستند ميعاد احرار و ورود آزادگان به خاك وطن اشاره نمود. وی هم اکنون یکی از اساتید در موسسه دارالفنون می باشد.

برچسب‌ها

نظرات

  • طرفدار ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۵
    0 0
    سلام چجوری میتونم این فیلم رو پیدا کنم هر چی گشتم نبود ممنون میشم راهنمایی کنید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.