یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳

"نزدیک‌تر از آشنا" در انتظار پروانه نمایش

فیلم سینمایی نزدیک تر از آشنا

فیلم سینمایی "نزدیک تر از آشنا" به کارگردانی رضا سرکانیان و تهیه‌کنندگی سعید هاشمی پس از دریافت پروانه نمایش، اکران عمومی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، هاشمی در این باره گفت: برای دریافت پروانه نمایش فیلم "نزدیک‌تر از آشنا" درخواست داده‌ایم. همچنین تولید این فیلم 50 روز طول کشید و فیلمبرداری آن در تهران و کاشان انجام شد. کارولین إمری (فرانسوی) نیز "نزدیک تر از آشنا" را تدوین کرد.

"نزدیک‌تر از آشنا" محصول مشترک مرکز مستند سینمای تجربی و دو کشور فرانسه و آلمان و داستان خانواده‌ای سنتی است که پدر خانواده وصیت می‌کند در زمان مرگ، او را در اطراف امامزاده‌ای دفن کنند. در زمان تدفین یک نفر در این امامزاده شفا می‌یابد و اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.جواد طاهری، مرجان محمدی، حسین فرخی‌زاده، داریوش اسدزاده، رابعه معدنی، فابریس و کارولین (بازیگران فرانسوی) در این اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده؛ رضا سرکانیان، مدیر فیلمبرداری؛ مهدی جعفری، مدیر تولید؛ امیر ابراهیمی، طراح گریم؛ محسن بابایی، طراح صحنه و لباس؛ بابک کریمی طارمی، صدابردار؛ مهدی صالح کرمانی، منشی صحنه؛ سمیرا برادری، دستیار اول کارگردان؛ امیر حسین عسگری، عکاس؛علی اسداللهی، دستیار دوم کارگردان؛ علی سرآهنگ، تهیه‌کننده؛ سعیدهاشمی و رضا سرکانیان.

انتهای پیام/ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.