چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

هاتف علیمردانی: «مشرف به کوچه بی‌نام» بر خلاف برخی اخبار دو روز دیگر کلید می‌خورد/ این روزها تمرین می‌کنیم

هاتف علیمردانی در نشست خبری فیلم «مردن به وقت شهریور» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: هاتف علیمردانی در خصوص زمان کلید خوردن تازه ترین فیلمش گفت: «فیلم «مشرف به کوچه بی نام» دو سه روز آینده کلید می خورد و بر خلاف اخبار منتشره در حال حاضر گروه مشغول تمرین است.»

علیمردانی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «فیلم موضوعی اجتماعی دارد اما کاملا با فیلم های قبلی ام متفاوت بوده و خاص است. در این فیلم داستان ۲ خانواده روایت می شود که با هم در یک خانه زندگی می کنند.»

کارگردان «به خاطر پونه» تصریح کرد: «در فیلم هم لوکیشین های شهری وجود دارد و هم آپارتمانی چرا که سعی کرده ام در یک فضای خاص کار نکنم و دوربین را متمرکزدر یک لوکیشین نداشته باشم.»

وی در پایان افزود: «عوامل و گروه فیلم مشخص شده اند از جمله افشین عزیزی که قرار است آهنگسازی این کار را برعهده بگیرد البته هنوز با عزیزی قرارداد بسته نشده اما برای ساخت موسیقی فیلم انتخاب شده اند.»

علیمردانی صبح امروز در حالی با سینماپرس گفتگو میکرد که محمود کلاری روز گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها گفته بود:«فیلمبرداری این فیلم از روز شنبه آغاز شده است و در حال حاضر در حال مراحل فیلمبرداری لوکیشن‌های خیابانی این فیلم هستم و طی برنامه ریزی صورت گرفته تا ۳۵ روز آینده نیز فیلمبرداری ادامه خواهد یافت. »

علیمردانی در خصوص این خبر به سینماپرس گفت: «تمرین های گروه از شنبه آغاز شده اما فیلمبرداری دو سه روز دیگر شروع می شود و هنوز فیلمبرداری نداشته ایم و خبر به اشتباه کار شده است.»

این فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می شود و محمود کلاری فیلمبردار پیشکسوت، فیلمبرداری این فیلم را بر عهده دارد. در این فیلم فرهاد اصلانی، باران کوثری، امیر آقایی، پانته آ بهرام و ستاره پسیانی بازی می کنند.

هاتف علیمردانی پیش از این «به خاطر پونه» و «مردن به وقت شهریور» را به عنوان فیلمساز در کارنامه خود ثبت کرده بود. این کارگردان همچنین فیلم سینمایی «راز دشت تاران» را کارگردانی کرده است. علیمردانی فیلم «مردن به وقت شهریور» را نیز در نوبت اکران دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.