چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

خوشحالی برومند از پیدا شدن شاعر «ک مثل کپل»

مرضیه برومند*

ایسنا: مرضیه برومند از اینکه شاعر ترانه معروف «ک مثل کُپُل» سرانجام پیدا شده اظهار خرسندی کرد.

 

این کارگردان همزمان با اکران «شهر موش‌ها ۲» و انتشار گفت‌وگویی با شاعر ترانه معروف «مدرسه موش‌ها» در ایسنا، با بیان این مطلب به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: خوشحالم از اینکه یک روحانی شعری به این زیبایی گفته است؛ این شعر در عین حال که کودکانه است، مفاهیم بسیار زیبا و بانشاطی دارد و نشان می‌دهد بخشی از روحانیت در عرصه فرهنگی کودکان، نگاه به‌روزی دارند.

او در عین حال یادآور شد: ما به گروه کودک تلویزیون شعری نداده بودیم که رد شود بلکه گروه کودک این شعر را آماده به ما داد و به ما هم نگفت شاعر آن کیست و با اجرای خوب موسیقی محمدرضا علیقلی به یک ترانه خاطره‌انگیز برای همه نسل‌ها تبدیل شد.

برومند با اشاره به مضمون ترانه «ک مثل کپل» گفت: این شعر مفاهیم خیلی عالی‌ای دارد و هم نشاط‌آور و هم آموزنده است. دلم می‌خواهد از آقای حسینی ژرفا تشکر و قدرشناسی کنم و بگویم خیلی زودتر از این‌ها باید برای قدردانی دنبالشان می‌گشتم. من بارها می‌خواستم و گفته بودم که دلم می‌خواهد این شاعر را پیدا کنم که به لطف ایسنا این اتفاق افتاد.

برومند همچنین گفت: تهیه‌کننده تلویزیونی «مدرسه موش‌ها» زینت منتصر اسدی بود و همسرشان دستیارشان بودند که بعدها از ایران رفتند.

این کارگردان که پس از انتشار گفت‌وگوی ایسنا با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم حسینی ژرفا با او تماس تلفنی داشته درباره‌ مکالمه‌اش توضیح داد: مکالمه خوبی داشتیم و گفتم که این باعث افتخارم است که یک روحانی در موفقیت «مدرسه موش‌ها» سهم عمده‌ای داشته و امیدوارم این همکاری ادامه پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.