شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰

در گفتگو با سینماپرس

عبدی پور: فیلم جدیدم را به محض صدور پروانه ساخت آبان کلید می‌زنم/ بازتاب جهانی«تنهای تنهای تنها» از داخل کشور بهتر بود!

احسان عبدی پور کارگردان در نشست نقد و بررسی فیلم «تنهای تنهای تنها »در سینما فلسطین

سینماپرس: احسان عبدی پور کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» گفت: « برخی اوقات حس میکنم بازتاب جهانی فیلم خیلی بهتر از بازتاب گیشه ای در داخل کشور بود و من از این وضعیت راضیم. این فیلم پس از کشورهای متعدد دو هفته دیگر در چین هم به نمایش درخواهد آمد.»

عبدی پور در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد کارهای اخیر خود گفت:«طرحی را نوشته و به مراجع مربوطه ارائه داده ام و در حال حاضر منتظر صدور پروانه ساخت آن هستم. ژانر فیلم اجتماعی است و به محض اینکه پروانه ساخت آن صادر شود، پیش تولید را آغاز می کنیم.»

وی تصریح کرد: «سرمایه گذار هم پیدا کرده ام و صحبت های لازم را انجام داده ایم. در اصل می توان گفت فقط منتظر صدور پروانه ساخت آن هستم. در تلاش هستم نگارش نهایی فیلم نامه را تا مهر ماه به پایان برسانم و در صورت صدور مجوز اول آبان ماه پیش تولید را آغاز کنم.»

عبدی پور در ادامه افزود: «بخشی از فیلم در بوشهر فیلمبرداری خواهد شد و بخش دیگری در خارج از کشور. داستان در ایتالیا رخ می دهد و باید دید زمان کلید خوردن فیلم چه اتفاقی صورت می گیرد و اینکه آیا می توانیم در آن کشور فیلبمرداری داشته باشیم و یا باید به کشور دیگری سفر کنیم.»

احسان عبدی پور اولین فیلم سینمایی خود با عنوان «تنهای تنهای تنها» ساخت که در سال ۹۱ در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

 این فیلم داستان پسربچه‌ای است که راهی سازمان ملل می‌شود تا پیام صلح ایرانیان را به رئیس‌جمهورهای جهان برساند و همچنین از حقوق کشورش دفاع کند. البته صحنه حضور وی در سازمان ملل به نمایش درنمی‌آید بلکه بیانیه وی خطاب به خانواده‌اش و دوستانش توسط وی در فیلم خوانده می‌شود.

عبدی پور سال گذشته جایزه خلاقیت و استعداد درخشان ویژه فیلمسازان اول از جشن انجمن منتقدان سینمای ایران را نیز دریافت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.