شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

السا فیروزآذر ساخت فیلم جنگی را تجربه می‌کند

السا فیروزآذر

این بازیگر به «نسیم»، گفت: در کنار هادی اسلامی دستیاری کاری جنگی را انجام می‌دهم تا با حداقل با جلوه‌های ویژه آشنا شوم

السا فیروزآذر بازیگر زن سینما در گفتگویی به خبرنگار «نسیم»، گفت: فیلمنامه ای به نام "هزارتوهای تهران" را نوشته ام که بناست تهمینه میلانی آن را تهیه کند. درگیر امور تولید آن هستیم اما به دنبال آن هستیم که شرایط تولید آن طی یکی دو ماه آینده فراهم شود.

* فیلمنامه تصویری از پیچیدگی روابط تهرانیها ارائه می‌دهد

فیروزآذر درباره فضای محتوایی این فیلمنامه گفت: فیلمنامه تصویری ارائه میدهد از پیچیدگی روابط تهرانیها آن هم با تمرکز بر روابط زوجهای جوان در دهه های شصت و هفتاد و در مناطق جغرافیایی مختلف. در این کار سعی شده تصویر درست و واقع نگارانه ای از روابط در مکانها و زمانهای مختلف ارائه شود.

این بازیگر درباره دیگر کارهای اخیرش اظهار داشت: در "آتش بس۲" به عنوان دستیار کنار تهمینه میلانی بودم ضمن اینکه مدتی است در کنار هادی اسلامی که یکی از متخصصین جلوه های ویژه و ویژوال افکت داخلی است فعالیت میکنم تا اطلاعاتم در زمینه ویژوال افکت و تصویرسازیهای یارانه ای بیشتر شود.

* مدتی است که درسهای مربوط به کارگردانی را میخوانم

فیروزآذر در چرایی روی آوردن به کسب چنین تجاربی نیز گفت: راستش را بخواهید مدتی است که درسهای مربوط به کارگردانی را میخوانم و برای تکمیل این دروس و از آنجا که همه چیز دیجیتال شده است نیاز دارم که بدانم در داخل کشور چه امکانات تصویرسازی وجود دارد و نویسنده چقدر دستش باز است برای استفاده از تخیل در نگارش فیلمنامه.

وی ادامه داد: طبیعی است که وقتی از محدودیتهای تصویرسازی باخبر باشی وقتی درحال نگارش فیلمنامه ای سعی میکند آن محدودیتها را لحاظ کنی و دیگر این طور نخواهد بود که فیملنامه ات به هنگام بازنویسی جرح و تعدیل شود.

بازیگر "یکی از ما دو نفر" با بیان اینکه قصد دارد در تولید یک کار جنگی به عنوان دستیار کنار هادی اسلامی فعالیت کند، یادآور شد: سعی میکنم با دستیاری ایشان در یک پروژه حرفه ای دورنمایی کامل از چگونگی تصویرسازی با جلوه های ویژه را درک کنم تا برای نگارش فیلمنامه بعدی ام با دست باز عمل کنم.

*فیلمنامه ای تخیلی را نوشتم

السا فیروزآذر درباره فیملنامه بعدی اش افزود: فیلمنامه ای دارم که متکی است بر عنصر تخیل. تخیلی که صرفا با ویژوال افکت است که تصویرسازی میشود. کسب تجربه در وادی جلوه های ویژه به من کمک میکند که بدانم تا چه حد میتوانم بنویسم.

این بازیگر و فیلمنامه نویس درباره مضمون این فیلمنامه اظهار داشت: در این فیلمنامه زندگی یک نویسنده روایت میشود. این نویسنده از جایی به بعد درگیر داستانی میشود که در حال نوشتن آن است و به این ترتیب مدام واقعیت به تخیل بدل میشود. این تبدیل را باید با ابزار جلوه های ویژه تصویرسازی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.