دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

«وحید جلیلوند» و فیلمی در سه اپیزود

کارگردان«چهارشنبه ۱۹ آبان»: شاید نام فیلم تغییر کند

وحید جلیلوند

سینماپرس: وحید جلیلوند کارگردان فیلم «چهارشنبه ۱۹ آبان» پیرامون عنوان فیلمش گفت: « ممکن است نام فیلم تغییر کند.»

جلیلوند در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: « ایرادی بر نام فعلی فیلم وجود ندارد لیکن نام فیلم عنصری است که باید با مجموعه گروهی که در قسمت پخش و تبلیغات برای فروش فیلم هستند، مطرح شود و به یک نتیجه قطعی رسید. به همین منظور احتمال تغییر نام فیلم وجود دارد اما هنوز قطعی نشده است.»

وی افزود: «فیلم در حال حاضر در مرحله مونتاژ قرار دارد که خودم و سپهر وکیلی به طور مشترک آن را انجام می دهیم.»

وی پیرامون دعوت از آفرین عبیسی برای بازی در این فیلم اظهار داشت: «به نظر من خانم عبیسی یکی از بهترین های سینما است. بعد از تکمیل فیلم نامه و جلب رضایت خانم آفرین عبیسی، ایشان به جمع گروه فیلم ما اضافه شدند.»

جلیلوند افزود: « از ابتدا نقش برای هیچ یک از بازیگران نوشته نشده بود. فیلمنامه مستقل و خالی از انتخاب بازیگر بود، یعنی از ابتدا مشخص نشده بود چه کسی قرار است به جای کاراکترها ایفای نقش کند.»

نیکی کریمی، امیر آقایی، برزو ارجمند، آفرین عبیسی، شاهرخ فروتنیان، سعید راد و چند چهره جدید بازیگران این فیلم سینمایی هستد.

«چهارشنبه ۱۹ آبان» فیلمی سه اپیزودی با محوریت زنان است كه ظاهرا اپیزودهای فیلم ارتباط هایی با یكدیگر دارند.

مرتضی پورصمدی این فیلم را فیلمبرداری می كند و قرار است اولین نمایش آن در جشنواره سی و سوم فجر باشد. فیلمنامه این فیلم را علی زرنگار، وحید جلیلوند و حسین مهکام نوشته شده اند كه اولین تجربه كارگردانی او در سینما به حساب می آید.

جلیلوند كه از گویندگان شناخته شده رادیوست اولین بار با حضور در «زمهریر» بازی در سینما را تجربه كرد. «نردبامی بر آسمان» و «یادآوری» دیگر تجربه های بازیگری جلیلوند در تلویزیون است.
دیگر عوامل این پروژه عباتند از: چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: یدالله نجفی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، مدیرتولید: محمدصادق آذین، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان:حسن لبافی، مدیر تدارکات:حمید پرهیز، عکاس: مهدیه لطیفی، مجری طرح: علی جلیلوند، تهیه کننده: محمدحسین لطیفی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.