یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

آزاده صمدی: پس از سال‌ها دوری با انقلاب زیبا به تلویزیون برگشتم

سریال انقلاب زیبا

باشگاه خبرنگاران: بازیگر "انقلاب زیبا"گفت: فیلمنامه خوب "انقلاب زیبا" من را پس از حدود ۴ سال دوری به تلویزیون بازگرداند.

آزاده صمدی بازیگر مجموعه "انقلاب زیبا" با اشاره به دوری خود از تلویزیون درگفتگو باخبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالم که باسریال "انقلاب زیبا" همکاری داشتم و طبق شنیده‌ها متوجه شدم که مورد استقبال قرار گرفته است. 
 
وی افزود: نزدیک به ۴ سالی با تلویزیون همکاری نداشتم وبه دلیل نبود متنی قابل توجه، گزیده کاری را انتخاب کردم.  

صمدی درباره حضورش دراین مجموعه تلویزیونی تصریح کرد: چند قسمتی از متن آماده بود که مثل دیگر کارها آن را برای من فرستادند و من هم قبول کردم که با " انقلاب زیبا" همکاری کنم و طی داستانی که نویسنده و کارگردان برایم تعریف کردند با این پروژه همکاری داشتم.  
 
این بازیگر با اشاره به همکاری تیم " انقلاب زیبا" گفت:هر جا که لازم بود من و آتیلا پسیانی و علیرضا کمالی با یکدیگر درباره دیالوگ‌ها صحبت می‌کردیم ونظر خود را به نویسنده وکارگردان انتقال  می دادیم و به نتیجه‌ای قابل قبول می‌رسیدیم.  
 
صمدی افزود: به شدت از همکاری با گروه "انقلاب زیبا" راضی هستم و همه به خوبی با یکدیگر تعامل داشتند.  
 
وی درباره خط قرمزها و رعایت آنان اظهار داشت: کارگردان و تهیه کننده "انقلاب زیبا" دو فرد باتجربه بودند که به خوبی با خط قرمزها درتلویزیون آشنا بودند و با توجه به تجربه و حمایت مدیر شبکه یک سیما توانستند اثر قابل توجهی را تقدیم مخاطبان کنند.  
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.