یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

صبح امروز صورت گرفت

بازدید مدیر شبکه دو سیما از پشت صحنه «گاهی به پشت سرت نگاه کن»/ مازیار میری: عنوان سریال حتمأ تغییر می‌کند

بخشی زاده، میری و انصاریان در پشت صحنه سریال گاهی به پشت سرت نگاه کن

سینماپرس: علی‌بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سرت نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، علی‌بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو سیما، مهدی صباح، مدیر مجموعه‌های تلویزیونی، محسن همتی‌نژاد، مدیر تامین برنامه، مهدی کریمی، مدیر طرح و برنامه شبکه دو سیما، داراب کمالی مدیر اطلاعات و برنامه ریزی و ناصر گنج‌خان‌لو، مدیر روابط عمومی  به همراه جمعی از عوامل سریال «گاهی به پشت سرت نگاه کن» صبح امروز از پشت صحنه این سریال به کارگردانی مازیار میری بازدید کردند و با عوامل این سریال به گفت‌وگو پرداختند.

در لوکیشن امروز این سریال، بازیگرانی از جمله امین تارخ، هدایت هاشمی، بهاره کیان افشار جلوی دوربین رفتند و سکانس قسمت آخر این سریال که در آن مشکلات و مسائل کارخانه تمام می‌شود و دستگاه‌های کارخانه مجددا به کار می‌افتد را بازی کردند.

میری در جمع خبرنگاران به روند تولید سریال «گاهی به پشت سرت نگاه کن» اشاره کرد و گفت: حدود ۶۲ روز است برای این مجموعه کار می‌کنیم و تا کنون ۳۰ درصد از کل تصویربرداری تمام شده است. در کل شش الی هفت ماه دیگر تصویربرداری «گاهی به پشت سرت نگاه کن» ادامه دارد.

کارگردان سریال «گاهی به پشت سرت نگاه کن» با اشاره به زمان پخش سریالش یادآور شد: امیدوارم برای پخش این کار خیلی به ما فشار نیاورند و با آرامش کارمان را به سرانجام برسانیم تا بتوانیم در شرایط خوبی مجموعه را پخش کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه برای پخش سریال «گاهی به پشت سرت نگاه کن» خودش چه زمانی را مدنظر دارد؟ بیان کرد: عید نوروز و ماه رمضان قطعا شرایط بهتری برای پخش سریال‌ها هستند، به ویژه ماه مبارک رمضان خیلی خوب است و آرزوی هر سازنده‌ای این است که کارش بیننده داشته باشد، بنابراین امیدوارم یکی از این مناسبت‌ها برای پخش سریال ما انتخاب شود.

میری درباره نام سریال «گاهی به پشت سرت نگاه کن» به خبرنگاران اعلام کرد که حتما نام سریالش به زودی تغییر پیدا می‌کند؛ چرا که این نام برای یک مجموعه تلویزیونی طولانی است.

مازیار میری که مسئولیت اجرایی جشن خانه سینما را برعهده دارد، در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در خصوص اینکه آیا همکاری با تلویزیون در مسئولیت فعلی‌اش در سینما لطمه‌ای وارد نکرده است‌؟ اظهار کرد: تا به حال خوشبختانه لطمه‌ای به کارم وارد نشده است. تمام سعی‌ام را کردم تا بتوانم وقت‌هایی که متعلق به سریال «گاهی به پشت سرت نگاه کن» نیست، به جشن خانه سینما اختصاص بدهم و تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم هر دو کار را به نحو احسن اداره کنم.

مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سرت نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی رضا انصاریان یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی مقابل دوربین رفته است.

فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی نقش شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و احتشام را بازی می‌کنند.

هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگران بازیگران «گاهی به پشت سر نگاه کن» خواهند بود.

«گاهی به پشت سرت نگاه کن» کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو است که برای پخش در نیمه دوم سال در حال تولید است.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به مریم هژیروند برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، افشین هاشمی انتخاب بازیگر، ندا قائدی منشی صحنه، فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، کوروش سیگارودی تصویربردار، محمدرضا موئینی تدوینگر، رامین آشوری طراح صحنه، اردوان همایون فر مدیر صحنه، مرجان گلزار طراح لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، نوید می‌رالی مجری گریم، مهشاد مظفری مجری گریم، ساسان نخعی صدابردار، منصور غضنفری مدیر تولید و سید جواد لاجوردی مدیر تدارکات اشاره کرد.

نظرات

  • m ۱۳۹۳/۰۶/۰۹ - ۲۳:۰۶
    1 1
    جناب میری از وقتی به مریلا طعنه زدی ازت متنفر شدم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.